Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: ΣΥΡΙΖΑ κατά Καραμανλή για την απόσυρση 17 λεωφορείων ΟΑΣΘ

«Μόνη λύση είναι να προμηθεύσει με ηλεκτρικά πατίνια τους κατοίκους ώστε να να πάνε στις δουλειές τους», αναφέρει επικριτικά

Σκληρή κριτική στην κυβέρνηση και τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κ. Καραμανλής, ασκεί με ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή την απόσυρση 17 λεωφορείων ΟΑΣΘ τα οποία πάρθηκαν πρόσφατα, καθώς αυτά δεν διαθέτουν κλιματισμό ή παράθυρα που να ανοίγουν. Μάλιστα, σε έντονα επικριτικό ύφος, ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης αναφέρει ότι «η μόνη λύση για τον κ. Καραμανλή, είναι να προμηθεύσει με ηλεκτρικά πατίνια τους κατοίκους της πόλης ώστε να καταφέρουν να πάνε στις δουλειές τους».

Αναλυτικά, σε ανακοίνωσή του με τίτλο «Ο Ο.Α.Σ.Θ. και τα.. ηλεκτρικά πατίνια», ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης αναφέρει:

Εδώ και δύο χρόνια, το θέμα των δημόσιων μεταφορών της Θεσσαλονίκης έχει καταφέρει να γίνει μεγαλύτερο ανέκδοτο κι από την “τρύπα του Κούβελα”. Κι αν κάποτε ο κόσμος γελούσε με τον συνδυασμό των λέξεων “Μετρό” και “Θεσσαλονίκη”, τώρα πια τα λεωφορεία ήρθαν για να συμπληρώσουν το τρίπτυχο. Αν όμως ο κ. Καραμανλής έχει ανάγκη από γέλιο στη ζωή του, ας βρει άλλο τρόπο από το να ταλαιπωρεί τους πολίτες της Θεσσαλονίκης.

Οι μεθοδεύσεις ακύρωσης της σύμβασης αγοράς νέων αστικών λεωφορείων που είχε δρομολογηθεί από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και η αντικατάστασή του με αγορά 49 μεταχειρισμένων οχημάτων στην ίδια τιμή, έγινε στο όνομα της πανδημίας, με αμέριστο συμπαραστάτη τον δήμο Θεσσαλονίκης. Βέβαια το τελικό κόστος πενταπλασιάστηκε λόγω των εξόδων μεταφοράς, συντήρησης και στάθμευσης. Τελικά από τα 49 λεωφορεία κατάφεραν να κυκλοφορήσουν μόνο τα 17! Αυτές οι λεπτομέρειες όμως δεν απασχολούν τον κ. Καραμανλή, καθώς το “λεφτόδεντρο” φυτρώνει εδώ και δεκαετίες στην αυλή της οικογενείας του.

Δε φυτρώνει όμως στην αυλή του κάθε εργαζόμενου που πλέον δεν έχει τρόπο να πάει στη δουλειά του. Προχθές ανακοινώθηκε ότι και τα 17 λεωφορεία που κατάφεραν να κυκλοφορήσουν, αποσύρονται στα αμαξοστάσια για όλο το καλοκαίρι επειδή δε διαθέτουν ούτε κλιματισμό, ούτε παράθυρα που να ανοίγουν!

Το ανέκδοτο συνεχίζεται κι από το γεγονός ότι δε θα μπορέσουν καθόλου να κυκλοφορήσουν κατά τους θερινούς μήνες, καθώς η χαμηλή τους ιπποδύναμη δεν επιτρέπει την εγκατάσταση κλιματισμού που, ούτως ή άλλως, θα ανέβαζε ακόμα περισσότερο το κόστος.

Η μόνη λύση για τον κ. Καραμανλή, είναι να προμηθεύσει με ηλεκτρικά πατίνια τους κατοίκους της πόλης ώστε να καταφέρουν να πάνε στις δουλειές τους. Έτσι, θα συνεχιστεί η παράδοση παραγωγής ανέκδοτων από την παράταξή του για την πόλη της Θεσσαλονίκης.

Ως ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Θεσσαλονίκης, η μόνη προϋπόθεση που θέτουμε είναι να μετακινούνται υποχρεωτικά με πατίνι ο ίδιος, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης καθώς και οι ιδιώτες μέτοχοι, στων οποίων τα χέρια ετοιμάζεται να ξαναδώσει η κυβέρνηση τον Ο.Α.Σ.Θ. Αφού δεν τα κατάφεραν να διαλύσουν εντελώς τον φορέα στην προηγούμενή τους θητεία, ας το κάνουν τώρα. Απλά να ξέρουν ότι θα μας βρούνε μπροστά τους.

 

Γιαννούλης: Θέμα χρόνου η παρέμβαση της Δικαιοσύνης

Θέση στο ζήτημα πήρε και ο βουλευτής Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ, Χρ. Γιαννούλης, ο οποίος μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο», εξέφρασε την εκτίμηση ότι είναι θέμα χρόνου η παρέμβαση της δικαιοσύνης. «Εκτιμώ ότι είναι θέμα χρόνου η παρέμβαση της δικαιοσύνης και των οικονομικών αρχών στον ΟΑΣΘ. Το κακό παράγινε», τόνισε ο κ. Γιαννούλης και πρόσθεσε:

«Τραγέλαφος με τα 49 λεωφορεία της Λειψίας, που επιβάρυναν το ελληνικό δημόσιο διαμέσου του ΟΑΣΘ με το πενταπλάσιο του κόστους κτήσης τους και τελικά αποσύρθηκαν λόγω ακαταλληλότητας. Το εντυπωσιακό είναι πως ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, όταν του έθεσα το θέμα στη συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου, δήλωσε άγνοια τόσο για την απόσυρση των λεωφορείων όσο και για το τελικό κόστος κτήσης τους».

Σύμφωνα με τον ίδιο, «η ευθύνη για την προμήθειά τους, την σπατάλη άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ και την κοροϊδία του επιβατικού κοινού της Θεσσαλονίκης εν μέσω κορωνοϊού και συνωστισμών ανήκει ολόκληρη στην κυβέρνηση Μητσοτάκη, τον δήμο Θεσσαλονίκης και τον ΟΑΣΘ. Παραπλανητική η εικόνα για τα λεωφορεία που κυκλοφορούν σε καθημερινή βάση. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία από το Σταθμαρχείο του ΟΑΣΘ από 1/ έως 15/6 ο μεγαλύτερος αριθμός λεωφορείων που διέθεσε ανά ημέρα η εταιρεία που νοικιάζει με leasing στον ΟΑΣΘ ήταν 124 έναντι της συμβατικής υποχρέωσης των 180. Από την 1/6 μέχρι τις 15/6 ο αριθμός οχημάτων που κυκλοφόρησαν δεν ξεπέρασε τα 309».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ