Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Πώς θα γίνεται η εξυπηρέτηση των πολιτών στα ΚΕΠ του δήμου Θεσσαλονίκης

Τι θα ισχύει μέχρι και τα τέλη Αυγούστου - Εφικτή η εξυπηρέτηση και χωρίς ραντεβού

Από τη Διεύθυνση Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Θεσσαλονίκης γίνεται γνωστό ότι σε εφαρμογή σχετικής εγκυκλίου τα ΚΕΠ έως και τις 27/08/2021 θα εξυπηρετούν τους πολίτες καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή), από τις 7.30 το πρωί έως τις 3.00 το μεσημέρι, πλέον και χωρίς ραντεβού για όλες τις διαδικασίες. Η εξυπηρέτηση, ωστόσο, θα γίνεται με προτεραιότητα στα ραντεβού.

Επίσης ανακοινώνεται ότι ισχύουν περιοριστικά μέτρα ενός ατόμου (υπαλλήλου ή πολίτη) ανά 16 τ.μ. εντός των ΚΕΠ για αποφυγή συνωστισμού. Για την αποφυγή αναμονής εκτός των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών ο Δήμος Θεσσαλονίκης συστήνει στους πολίτες να προσέρχονται στα ΚΕΠ, αφού έχουν κλείσει ραντεβού. Οι πολίτες μπορούν να κλείνουν ραντεβού:

είτε μέσω της πλατφόρμας rantevou.kep.gov.gr

είτε μέσω τηλεφωνικής προσυνεννόησης στα τηλέφωνα των ΚΕΠ του Δήμου Θεσσαλονίκης, που είναι:

ΚΕΠ Αγγελάκη 4, κέντρο, τηλ. 231-331-6440

ΚΕΠ Λαγκαδά 59, Ξηροκρήνη, τηλ. 231-350-1040

ΚΕΠ Θεοφίλου 25, Ανω Πόλη, τηλ. 231-331-8392

ΚΕΠ Μάρκου Μπότσαρη 63-65, τηλ. 231-331-6330

ΚΕΠ Μουστακλή 1, Τριανδρία, τηλ. 231-331-6360.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ