Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Ζέρβας: Απίστευτη σπέκουλα με τα λεωφορεία της Λειψίας

Όπως είπε ο δήμαρχος απαντώντας στην αντιπολίτευση "εμείς είμαστε εδώ, για να δίνουμε λύσεις στα προβλήματα κι όχι προβλήματα στις λύσεις"

Για μια “απίστευτη σπέκουλα” αναφορικά με τα λεωφορεία της Λειψίας μίλησε  απόψε (12/7) από το βήμα του Δημοτικού Συμβουλίου ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας, τονίζοντας ότι “εμείς είμαστε εδώ, για να δίνουμε λύσεις στα προβλήματα κι όχι προβλήματα στις λύσεις”.  

Ο κ. Ζέρβας επεσήμανε ότι από την πρώτη στιγμή αναλύθηκε με κάθε λεπτομέρεια η διαδικασία με την οποία ο Δήμος Θεσσαλονίκης αγόρασε 49 λεωφορεία από την αδελφοποιημένη πόλη της Λειψίας (έναντι 11.000 ευρώ έκαστο) και τα παραχώρησε στον ΟΑΣΘ.  
“Προφανώς κάποιοι έχουν ξεχάσει ποια ήταν η εικόνα της πόλης στις αστικές συγκοινωνίες το 2019 και ποια είναι σήμερα. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, η δικιά μας Διοίκηση, δεν κουνά απλά το δάκτυλο, δεν περιγράφει το πρόβλημα, ούτε κρύβεται, όπως έκαναν πολλοί άλλοι, αλλά συμμετέχει σε κάθε λύση. Εμείς ήμασταν εκείνοι που συμβάλαμε στη λύση με τα leasing, εμείς ήμασταν εκείνοι που συμβάλαμε στη λύση με τα ΚΤΕΛ και εμείς ήμασταν εκείνοι που, όταν προσφέρθηκαν αυτά τα λεωφορεία από τη Λειψία, απευθυνθήκαμε στον ΟΑΣΘ”, εξήγησε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, σημειώνοντας ότι έγιναν όλες οι απαραίτητες διαδικασίες και ως προς το σκέλος του τεχνικού ελέγχου των οχημάτων.
Αναφερόμενος στο θέμα της έλλειψης κλιματισμού, ο κ. Ζέρβας σημείωσε πως ήταν γνωστό ότι τα λεωφορεία που κυκλοφορούν στη Λειψία δεν έχουν κλιματισμό και για τον λόγο αυτό είχε περιληφθεί σχετική πρόβλεψη στους όρους του χρησιδανείου με τον ΟΑΣΘ, τους οποίους ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο («Ωσαύτως με δαπάνες του χρησάμενου (ΟΑΣΘ) θα γίνουν και οποιεσδήποτε τυχόν προσαρμογές των οχημάτων κριθούν απαραίτητες κατά τη θέση αυτών σε κυκλοφορία -ενδεικτικά: κλιματιστικά, διαμόρφωση εσωτερικού, χρωματισμός αμαξώματος, τοποθέτηση εκδοτικών/επικυρωτικών εισιτηρίων κλπ»).
Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης μετέφερε την πληροφορία ότι ο ΟΑΣΘ αναμένεται να προχωρήσει σε διαγωνισμό, ώστε να εξασφαλίσει και τη συντήρηση των οχημάτων αλλά και την τοποθέτηση κλιματιστικών. «Όλα αυτά εκφεύγουν από τις δικές μας ευθύνες. Τα έχουμε προβλέψει και τα έχουμε βάλει στους όρους του χρησιδανείου, που προστατεύει τον Δήμο Θεσσαλονίκης και τα λεφτά των πολιτών”, τόνισε ο κ. Ζέρβας.

Η αντιπολίτευση

Νωρίτερα ο Βασίλης Γάκης αναφέρθηκε στο θέμα των λεωφορείων που προμηθεύτηκε ο Δήμος από τη Λειψία λέγοντας: «τα λεωφορεία που αγοράσαμε από το υστέρημα του Θεσσαλονικιού δεν κυκλοφορούν». Ο Γιώργος Ορφανός σχολίασε ότι τα λεωφορεία δεν κυκλοφορούσαν επειδή δεν είχαν κλιματισμό για συνθήκες Θεσσαλονίκης και έκανε λόγο για κενό στην αγορά. Η Κατερίνα Νοτοπούλου, σημείωσε, ότι έγινε αγορά μεταχειρισμένων λεωφορείων που σε άλλες χώρες έχουν αποσυρθεί και σε βάθος χρόνου το κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο από τους διαγωνισμούς για νέα λεωφορεία.

Στο θέμα αναφέρθηκαν ακόμη ο Σπύρος Βούγιας και ο Σωτήρης Ζαριανόπουλος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ