Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Έλεγχοι και 15 πρόστιμα σε ιδιοκτήτες κατοικιδίων στη Θεσσαλονίκη (ΦΩΤΟ)

Κατά τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου, στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου και της Χαριλάου

Έλεγχοι σε δεσποζόμενα ζώα συντροφιάς πραγματοποιήθηκαν από το Αστυνομικό Τμήμα Λευκού Πύργου, κατά τον μήνα Σεπτέμβριο, με τη συμμετοχή συναρμόδιων φορέων. Κατά τους ελέγχους βεβαιώθηκαν συνολικά 15 πρόστιμα. Αναλυτικά, σε ανακοίνωσή της η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης αναφέρει:

Η Ελληνική Αστυνομία ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη στο ζήτημα της προστασίας των ζώων, δίνει βαρύτητα στην εφαρμογή τήρησης της νομοθεσίας περί δεσποζόμενων και αδέσποτων ζώων συντροφιάς.

Στο πλαίσιο αυτό, αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Λευκού Πύργου με τη συμμετοχή υπαλλήλων της Δημοτικής Αστυνομίας και της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας του Δήμου Θεσσαλονίκης, κατά τον μήνα Σεπτέμβριο στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου πόλης και στην περιοχή της Χαριλάου, πραγματοποίησαν τέσσερις στοχευμένες δράσεις ελέγχου ιδιοκτητών ζώων συντροφιάς, σχετικά με τις υποχρεώσεις τους που απορρέουν από την ισχύουσα νομοθεσία.

Συγκεκριμένα:

• Ελέγχθησαν συνολικά ογδόντα πέντε (85) ιδιοκτήτες ζώων

• Βεβαιώθηκαν:

- δέκα (10) διοικητικά πρόστιμα ύψους 300 ευρώ έκαστο, για «στέρηση ηλεκτρονικής ταυτότητας»,

- τέσσερα (4) διοικητικά πρόστιμα για «περίπατο ζώου άνευ οδηγού (λουρί)» και

- ένα (1) διοικητικό πρόστιμο ύψους 500 ευρώ, για «παράλειψη τήρησης κανόνων ευζωίας».

Στόχος της Διεύθυνσης Αστυνομίας Θεσσαλονίκης είναι η συνέχιση υλοποίησης παρόμοιων δράσεων και η επέκταση αυτών σε χώρους στους οποίους παρατηρείται αυξημένη προσέλευση ιδιοκτητών δεσποζόμενων ζώων, για την αποτελεσματική ενημέρωση των πολιτών, την τήρηση της νομιμότητας και την εξασφάλιση της ευζωίας των ζώων.

elegxoi_katoikidia_1.jpeg
elegxoi_katoikidia_2.jpeg

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Βέλγοι φοιτητές θα σχεδιάσουν το τουριστικό προϊόν της πόλης
Το project είναι σχεδιασμένο για φοιτητές του 2ου έτους στη Διοίκηση Τουρισμού και Αναψυχής και στοχεύει στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της...
Θεσσαλονίκη: Βέλγοι φοιτητές θα σχεδιάσουν το τουριστικό προϊόν της πόλης
Οι 5 λέξεις «κλειδιά» για τη Θεσσαλονίκη του αύριο – Ποια τα ατού, ποια τα «αγκάθια»
Ημερίδα της Marketing Greece με κεντρικό μήνυμα «Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης»
Οι 5 λέξεις «κλειδιά» για τη Θεσσαλονίκη του αύριο – Ποια τα ατού, ποια τα «αγκάθια»