Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Γεμάτα τα νοσοκομεία – Δεκάδες ασθενείς εκτός ΜΕΘ (VIDEO)

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Εξαιρετικά δύσκολη η κατάσταση με την πανδημία

Εξαιρετικά δύσκολη είναι η κατάσταση με την πανδημία στη Θεσσαλονίκη, με τα νοσοκομεία της πόλης να ασφυκτιούν, και ήδη δεκάδες συμπολίτες μας να νοσηλεύονται διασωληνωμένοι εκτός ΜΕΘ.

Στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου η εφημερία ξεκίνησε εχτές με 19 ασθενείς εκτός ΜΕΘ, εκ των οποίων οι 18 βρίσκονται σε Μονάδα Αυξημένες Φροντίδας.

Ωστόσο, σε άλλα νοσοκομεία της πόλης υπάρχουν και συμπολίτες μας διασωληνωμένοι σε απλούς θαλάμους.

Στην εφημερία του Παπαγεωργίου μέχρι στιγμής έχουν προσέλθει 777 άτομα, από αυτούς 287 στο παθολογικό, με συμπτώματα Covid, ήπια ή εντονότερα.

Πηγή: megatv.com

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έλληνας αστροναύτης θα πάει στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό – Σύσκεψη με Μητσοτάκη
Συζητήθηκαν τα σημαντικά οφέλη που θα έχει για την εγχώρια επιστημονική κοινότητα η απόφαση για την πρώτη εκπροσώπηση της χώρας μας στο πλήρωμα του...
Έλληνας αστροναύτης θα πάει στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό – Σύσκεψη με Μητσοτάκη