Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Τουριστικό «άνοιγμα» στην αγορά της Κίνας

Στη διαδικτυακή συνάντηση «2021 Greece - China Virtual Travel B2B Roadshow» συμμετείχε ο Οργανισμός Τουρισμού

Με στόχο την προβολή και προώθηση της Θεσσαλονίκης στην τουριστική αγορά της Κίνας ως τουριστικού προορισμού με ευρύ πεδίο δραστηριοτήτων και εμπειριών, o Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συμμετείχε στη διαδικτυακή συνάντηση «2021 Greece - China Virtual Travel B2B Roadshow».

Τη συνάντηση διοργάνωσε το Γραφείο Εξωτερικού ΕΟΤ Κίνας, στο πλαίσιο του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας - Κίνας. Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρείχε πλούσιο πληροφοριακό υλικό για τα αξιοθέατα, την ιστορία και τον πολιτισμό της πόλης καθώς και τις δραστηριότητες που μπορούν να απολαύσουν στην πόλη οι Κινέζοι τουρίστες.

Οι εκπρόσωποι του τουρισμού της ασιατικής χώρας, που συμμετείχαν στη συνάντηση, εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τη Θεσσαλονίκη με ιδιαίτερη έμφαση στον συνεδριακό τουρισμό, καθώς και τον τουρισμό γάμων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ένας στους πέντε ανθρώπους σε όλον τον κόσμο έχει υποστεί βία στον εργασιακό χώρο
Πάνω από ένας στους πέντε εργαζόμενους (743 εκατομμύρια άνθρωποι) έχουν υποστεί τουλάχιστον μία φορά κάποιου είδους βία ή παρενόχληση στην εργασία...
Ένας στους πέντε ανθρώπους σε όλον τον κόσμο έχει υποστεί βία στον εργασιακό χώρο
Τουλάχιστον 2.500 φώκιες βρέθηκαν νεκρές σε όχθες της Κασπίας Θάλασσας
Σύμφωνα με την επικεφαλής της υπηρεσίας παρακολούθησης της φύσης, η «κύρια» αιτία που εξετάζεται αυτή τη στιγμή είναι ο θάνατος από ασφυξία κατά την...
Τουλάχιστον 2.500 φώκιες βρέθηκαν νεκρές σε όχθες της Κασπίας Θάλασσας