Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Στην Αποκεντρωμένη προσφεύγει η αντιπολίτευση για την πλ. Ελευθερίας

Αναφορικά με τη λειτουργία του πάρκινγκ, όπως είπε στο δημοτικό συμβούλιο ο Σπύρος Βούγιας

Κριτική από την αντιπολίτευση δέχθηκε σήμερα η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης αναφορικά με το θέμα της πλατείας Ελευθερίας, στη διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου. 

Ειδικότερα, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Βασίλης Γάκης, αντιπρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου και επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Θεσσαλονίκη Υπεύθυνα» αναρωτήθηκε γιατί δεν έγιναν από νωρίς ξεκάθαρες συζητήσεις με την Ισραηλιτική Κοινότητα Θεσσαλονίκης αναφορικά με την ανάπλαση του χώρου της Πλατείας Ελευθερίας. «Οι άνθρωποι εύλογα εξέφρασαν την ανησυχία τους για την αναβολή ενός θέματος που είναι ιστορική υποχρέωση της πόλης στην παγκόσμια κοινωνία. Γιατί να εκτεθεί η πόλη; Θα μπορούσαν οι συζητήσεις να προηγηθούν και ώριμα και ωραία να παρθεί μία απόφαση», είπε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά του, ο Γιώργος Ορφανός επικεφαλής του συνδυασμού «Η Θεσσαλονίκη είναι το Μέλλον» υποστήριξε πως ο δήμαρχος «πανηγύρισε που 70.000 Ι.Χ. μπήκαν στην πόλη. Και μετά λέμε γιατί η πόλη χειροτερεύει συνεχώς», τονίζοντας παράλληλα πως θα μπορούσαν οι οδηγοί να στραφούν σε άλλους κοντινούς χώρους στάθμευσης όπως για παράδειγμα το λιμάνι.

Μια σειρά ερωτημάτων για την Πλατεία Ελευθερίας κατέθεσε η Κατερίνα Νοτοπούλου από την παράταξη «Θεσσαλονίκη Μαζί». «Είναι φανερό κ.Ζέρβα πως έχετε αντιληφθεί ότι διαπράξατε μεγάλο λάθος. Ολέθριο λάθος με την εμμονή σας να μετατρέψετε την Πλατεία σε πάρκινγκ», συμπλήρωσε η κ.Νοτοπούλου.

Ο Σπύρος Βούγιας, από την άλλη, είπε πως η αντιπολίτευση θα προσφύγει συντονισμένα στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας - Θράκης αναφορικά με τη λειτουργία του πάρκινγκ, αμφισβητώντας τις 70.000 σταθμεύσεις στο χώρο μέσα σε διάστημα ενός μήνα λέγοντας χαρακτηριστικά: «Αυτό το νούμερο ως συγκοινωνιολόγος δεν το έχω ξανασυναντήσει. 'Ενα πάρκινγκ θεωρείται ανταποδοτικό όταν μπορεί να δώσει 5,5 ή 6 φορές αλλαγή τη μέρα. Με βάση αυτά τα στοιχεία, βγαίνει το συμπέρασμα ότι στις 132 θέσεις στάθμευσαν 15 διαφορετικά αυτοκίνητα στην κάθε θέση. Δηλαδή οι οδηγοί δεν εξάντλησαν ούτε μία ώρα στάθμευσης ο καθένας».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μεγάλη απεργία 24 ωρών: Ποιοι βάζουν λουκέτο - Χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη
Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ - Στον ΟΑΣΘ μόνο 50 λεωφορεία τα οποία θα λειτουργούν με προσωπικό ασφαλείας, θα εξυπηρετούν τους πολίτες
Μεγάλη απεργία 24 ωρών: Ποιοι βάζουν λουκέτο - Χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη