Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Τέλος 4 παλιά λεωφορεία στη γραμμή «26» – Ο ΟΑΣΘ έβαλε καινούργια

Τέσσερα νέας τεχνολογίας λεωφορεία στη «Γραμμή 26» - Δείτε φωτογραφίες

Την αντικατάσταση τεσσάρων παλιών λεωφορείων της «Γραμμής 26» (Καλλιθέα), από τα επτά που εκτελούν δρομολόγια, επέφερε η επιστολή που απέστειλε πριν λίγες ημέρες στην ηγεσία του ΟΑΣΘ ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών.

Όπως σημείωνε ο δήμαρχος Σίμος Δανιηλίδης στην επιστολή του (10195/2.2.2022), την οποία απέστειλε στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΘ κ. Γεώργιο Σκόδρα και στον εντεταλμένο σύμβουλο με αρμοδιότητες γενικού διευθυντή κ. Ιωάννη Ρεντζεπέρη, «η Γραμμή ‘‘26-Καλλιθέα’’ εξακολουθεί να εξυπηρετείται από πολύ παλιά λεωφορεία, 17 και 18 χρόνων, όταν είναι γνωστό ότι μέχρι πριν από λίγα χρόνια το ανώτατο χρονικό όριο κυκλοφορίας αυτών των οχημάτων ήταν τα 15 χρόνια, στα οποία με ειδικά νομοθετήματα δίνονταν αλλεπάλληλες παρατάσεις». Ταυτόχρονα εξέφραζε την απογοήτευσή του για τον μέχρι τώρα αποκλεισμό της περιοχής από τον νέο στόλο που προμηθεύτηκε ο Οργανισμός.

Ήδη, σύμφωνα με το δήμο, ο ΟΑΣΘ προχώρησε στην αντικατάσταση τεσσάρων λεωφορείων, "διατηρώντας ωστόσο στη «Γραμμή 26» τρία παλιάς τεχνολογίας, που επιβαρύνουν ιδιαίτερα το περιβάλλον, ενώ δεν πληρούν τους όρους υγιεινής μεταφοράς του επιβατικού κοινού". Να σημειωθεί ότι το πάγιο και χρόνιο αίτημα του δήμου Νεάπολης-Συκεών είναι η κυκλοφορία 12 τουλάχιστον λεωφορείων στη Γραμμή 26 (Καλλιθέα), "ενώ τώρα δρομολόγια εκτελούν μόλις επτά καθώς από τα εννέα που είναι ενταγμένα στη Γραμμή δύο τουλάχιστον καθημερινά βρίσκονται σε ακινησία λόγω βλαβών ή συντηρήσεων".

«Πρόκειται για μια πρώτη νίκη του αγώνα μας η δρομολόγηση τεσσάρων λεωφορείων νέας τεχνολογίας. Το πρώτο βήμα έγινε από τον ΟΑΣΘ και αποδείχθηκε ότι είχαμε δίκαιο στη διεκδίκησή μας νέων λεωφορείων. Ωστόσο, οι ανάγκες δεν καλύπτονται και τα προβλήματα συνεχίζουν να υπάρχουν. Αυτό που απαιτείται είναι η συνολική αντικατάσταση όλων των παλιών οχημάτων σε άμεσο χρόνο, και η δρομολόγηση τουλάχιστον 12 αστικών λεωφορείων, κάτι που επιβάλλει ο μεγάλος πληθυσμός της περιοχής και το πολύ μεγάλο μεταφορικό έργο», σημειώνει ο δήμαρχος Σίμος Δανιηλίδης.

Όπως τονίζει, «την αστική γραμμή χρησιμοποιεί πολύ μεγάλος αριθμός συμπολιτών μας, κυρίως ηλικιωμένοι, χαμηλοσυνταξιούχοι, εργάτες χαμηλών εισοδημάτων, άνεργοι, νέοι-παιδιά οικογενειών με χαμηλά εισοδήματα, φοιτητές. Έτσι, είναι επιβεβλημένο να αυξηθεί η πυκνότητα των δρομολογίων και ο αριθμός των λεωφορείων να φθάσει τουλάχιστον στα 12, όπως είναι το χρόνιο αίτημά μας. Και για αυτούς τους στόχους θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε. Στη φάση αυτή, όμως, πρέπει άμεσα να αντικατασταθούν και τα υπόλοιπα τρία λεωφορεία, κι αμέσως μετά και άλλα δυο, καθώς οι θερμοκρασίες είναι πολύ χαμηλές και μπροστά μας έχουμε το καλοκαίρι. Όλοι γνωρίζουν ότι χωρίς σύγχρονα συστήματα ψύξης και θέρμανσης δεν μπορεί να νοηθεί ποιότητα στην μετακίνηση των πολιτών».

Δείτε τις σχετικές φωτογραφίες

oasth-26_2.jpg
oasth-26_4.jpg
oasth-26_3.jpg
oasth-26_1.jpg

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Κραυγή αγωνίας στο Θεαγένειο - Ένας νοσηλευτής για 30 ασθενείς
Οι εργαζόμενοι αντιδρούν και στα απογευματινά χειρουργεία - «Θέλουμε να κοιτάμε τους ασθενείς στα μάτια και όχι στην τσέπη», ανέφερε ο πρόεδρος του...
Θεσσαλονίκη: Κραυγή αγωνίας στο Θεαγένειο - Ένας νοσηλευτής για 30 ασθενείς
Χωρίς λεωφορεία σήμερα η Θεσσαλονίκη για 4 ώρες - Ξαφνική στάση εργασίας
Ποιες ώρες θα είναι χωρίς λεωφορεία ΟΑΣΘ σήμερα η Θεσσαλονίκη - Γιατί κάνουν στάση εργασίας οι εργαζόμενοι, τι απαντά η διοίκηση του Οργανισμού
Χωρίς λεωφορεία σήμερα η Θεσσαλονίκη για 4 ώρες - Ξαφνική στάση εργασίας