Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Greekend: Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ «αποθεώνει» το Σ/Κ στη Θεσσαλονίκη

H νέα καμπάνια του Υπουργείο Τουρισμού - Ministry of Tourism με κεντρικό μήνυμα το «greekend: End your week like a Greek»

Το σαββατοκύριακο μετονομάζεται από weekend σε greekend, στη νέα καμπάνια του ΕΟΤ, που εστιάζει στο πώς οι μεγάλες ελληνικές πόλεις μπορούν να αποτελέσουν ιδανικό προορισμό για σύντομες αποδράσεις.

«Greekend: End your week like a Greek», είναι το κεντρικό σύνθημα της νέας καμπάνιας, για ένα «αυθεντικό ελληνικό σαββατοκύριακο» στις μεγάλες πόλεις της χώρας. Στόχος του ΕΟΤ και του υπουργείου Τουρισμού είναι να προβληθεί «η όμορφη πλευρά της ζωής στις ελληνικές πόλεις» και «οι πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες σε ένα greekend».

Ο δήμαρχος της Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, ανήρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook το βίντεο του ΕΟΤ για τη Θεσσαλονίκη, γράφοντας: «Greekend στη Θεσσαλονίκη, έχει καλύτερα; H νέα καμπάνια του Υπουργείο Τουρισμού - Ministry of Tourism με κεντρικό μήνυμα το «greekend: End your week like a Greek».

Τι είναι καλύτερο από το σαββατοκύριακο, ρωτά ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας. «Το greekend» είναι η απάντηση. Ένα συνηθισμένο σαββατοκύριακο για τη Θεσσαλονίκη, ξεκινά με ένα κουλούρι και φαγητό, συνεχίζεται με βόλτα στη Νέα Παραλία, ήλιο και θάλασσα, μετά κρασί, διασκέδαση και έξοδος σε νυχτερινά μαγαζιά και κλείνει στις καντίνες με λίγο ακόμη φαγητό!

Δείτε το βίντεο για τη Θεσσαλονίκη.

 

Δείτε το βίντεο για την Αθήνα.

 

Η νέα καμπάνια- της οποίας το δημιουργικό και η παραγωγή αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο υπουργείο Τουρισμού - αρχικά θα έχει διάρκεια σχεδόν δύο μήνες. Σε πρώτη φάση θα προβληθεί σε δέκα χώρες που έχουν φανερώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ. Η καμπάνια θα επαναλαμβάνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα στη διάρκεια του έτους.

Στόχος είναι να καθιερωθεί το «concept greekend» και να εμπλουτιστεί η καμπάνια με άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού και μπορούν να στηρίξουν ένα επιτυχημένο city break.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στο Κάιρο αντιπροσωπεία της Χαμάς – Σε εξέλιξη συνομιλίες για εκεχειρία στη Γάζα
«Εάν συνεχιστεί η στρατιωτική επίθεση του Ισραήλ στη Ράφα, δεν θα υπάρξει συμφωνία κατάπαυσης του πυρός»
Στο Κάιρο αντιπροσωπεία της Χαμάς – Σε εξέλιξη συνομιλίες για εκεχειρία στη Γάζα