Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Ικανοποιημένοι από τα αστικά λεωφορεία των ΚΤΕΛ 9 στους 10

Ικανοποιημένοι από το έργο των ΚΤΕΛ στις αστικές γραμμές της Θεσσαλονίκης σχεδόν εννέα στους δέκα επιβάτες

Ικανοποιημένοι από τις προσφερόμενες υπηρεσίες στις 25 γραμμές αστικής συγκοινωνίας των ΚΤΕΛ στη Θεσσαλονίκη δηλώνουν περίπου εννέα στους δέκα επιβάτες (ποσοστό 88,7%), σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ερευνών «Μυστικού Επιβάτη» και «Ικανοποίησης Επιβατών», που πραγματοποιήθηκαν από ανεξάρτητο ελεγκτή και πέντε παρατηρητές, κατά το χρονικό διάστημα Δεκεμβρίου 2021 - Ιανουαρίου 2022.

Οι έρευνες αφορούν το έργο του ΚΤΕΛ στις συγκεκριμένες αστικές γραμμές, στο πλαίσιο της εν ισχύ υπογραφείσας σύμβασης (Μάρτιος 2020) μεταξύ Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), ΚΤΕΛ και Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ΑΕ. Όπως προκύπτει από την ίδια έρευνα, το 10,6% των ερωτηθέντων δεν δηλώνει ούτε ικανοποίηση ούτε δυσαρέσκεια, ενώ το 0,7% εμφανίζεται δυσαρεστημένο.

«Από την έρευνα φάνηκε πως η αξιοπιστία των δρομολογίων των λεωφορείων είναι υποδειγματική, η ποιότητα της συμπεριφοράς του οδηγού βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο, γεγονός που δείχνει τη σωστή προσήλωση των οδηγών στο έργο που τους έχει ανατεθεί, διασφαλίζοντας την ορθή λειτουργία, άνεση και ασφάλεια του δρομολογίου, το επίπεδο εξυπηρέτησης όσον αφορά την άνεση των επιβατών είναι ικανοποιητικό, ενώ χρήζουν σημαντικής βελτίωσης η καθαριότητα των λεωφορείων και η διαδικασία προμήθειας εισιτηρίων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας.

Αναλυτικότερα, ο ανεξάρτητος ελεγκτής της σύμβασης πραγματοποίησε έρευνες μυστικού επιβάτη και ικανοποίησης επιβατών σε διάφορες ώρες της ημέρας (για όσο το δυνατό πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα). Η έρευνα ικανοποίησης επιβατών πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 742 ερωτηματολογίων, ενώ για την έρευνα Μυστικού Επιβάτη αξιοποιήθηκε τελικό δείγμα 300 ερωτηματολογίων. Οι πέντε παρατηρητές που συμμετείχαν συμπλήρωναν ένα έντυπο, ώστε να αξιολογηθούν η κατάσταση του λεωφορείου, η ακρίβεια του δρομολογίου και η συμπεριφορά του οδηγού.

Κατά τη διεξαγωγή της έρευνας, καταγράφηκαν 11 σχόλια και παρατηρήσεις του επιβατικού κοινού. Από το σύνολο των σχολίων, τα έξι αφορούν στην εύρεση και στον έλεγχο των εισιτηρίων: οι ερωτηθέντες υποστήριξαν ότι δυσκολεύονται να προμηθευτούν εισιτήρια για την εξυπηρέτησή τους και ότι οι οδηγοί, πολλές φορές, είτε δεν έχουν εισιτήρια είτε δεν κόβουν, καθώς οι επιβάτες έχουν χαρτονομίσματα και όχι το ακριβές αντίτιμο. Τα υπόλοιπα πέντε σχόλια αναφέρονται σε προβλήματα στο σύστημα τηλεματικής, ειδικότερα στο γεγονός ότι δεν γίνεται αναγγελία των στάσεων, ενώ παράλληλα η εφαρμογή του ΟΑΣΘ στα κινητά τηλέφωνα δεν εμφανίζει τα λεωφορεία που πραγματοποιούν δρομολόγια, με αποτέλεσμα κάποιος που περιμένει στη στάση να μη γνωρίζει πότε και αν έρχονται.

Επίσης, το 33,67% των ερωτηθέντων δεν ήταν ικανοποιημένοι από την καθαριότητα των παραθύρων, δαπέδων, πλαϊνών επιφανειών και εξοπλισμών, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις έγιναν αντιληπτές από τους ερευνητές δυσάρεστες οσμές εντός του λεωφορείου. «Τα παραπάνω ζητήματα, μολονότι δεν επηρεάζουν την συνολική βαθμολογία των μετρήσεων, χρήζουν βελτίωσης, προκειμένου να ικανοποιούνται πλήρως οι προσδοκίες των επιβατών» υπογραμμίζεται. Η αξιοπιστία των δρομολογίων είναι -σύμφωνα με τα στοιχεία που κοινοποίησε ο ΟΣΕΘ- υποδειγματική, καθώς σε μόνο μία περίπτωση από συνολικά 300 υπήρξε καθυστέρηση στην εκκίνηση του δρομολογίου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:

Ο Ζελένσκι απαιτεί άμεση ένταξη στην ΕΕ – «Ρίχνει» κρατούμενους στον πόλεμο

Σάκης Αρναούτογλου: Έρχονται πυκνά χιόνια - Χιονόπτωση μέσα στη Θεσσαλονίκη

ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ: Θανατηφόρα πτώση γυναίκας από μπαλκόνι πολυκατοικίας στη Θεσσαλονίκη

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Έκαναν ένοπλες ληστείες και διαρρήξεις – Κατηγορίες για κακούργημα
Συνελήφθησαν για 8 ένοπλες ληστείες με μαχαίρι και 6 διαρρήξεις από τις αρχές Μαρτίου σε διάφορες περιοχές
Θεσσαλονίκη: Έκαναν ένοπλες ληστείες και διαρρήξεις – Κατηγορίες για κακούργημα