Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη – Ταχιάος: Εφαρμόζουμε τις κυκλοφοριακές μελέτες στην 26ης Οκτωβρίου

Ανάρτηση του προέδρου της Αττικό Μετρό σχετικά με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Πλατεία Δημοκρατίας

Απάντηση στις αντιδράσεις που υπάρχουν σχετικά με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή της πλατείας Δημοκρατίας λόγω των έργων του Μετρό, δίνει με ανάρτηση που έκανε στο λογαριασμό του στο facebook ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος, ο οποίος υπογραμμίζει πως η εταιρεία εφαρμόζει τις επιταγές κυκλοφοριακών μελετών οι οποίες εκπονήθηκαν προ του 2019 από το δήμο Θεσσαλονίκης και έτυχαν «όλων των επιβαλλομένων εγκρίσεων από το σύνολο των αρμοδίων αρχών».

Αναλυτικά, στην ανάρτησή του ο Νίκος Ταχιάος αναφέρει:

ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και Θεσσαλονίκη:

Επειδή διαπιστώνω ότι, χωρίς να προηγηθεί πληροφόρηση, ασκείται κριτική στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που συνοδεύουν την απόδοση των κατειλημμένων χώρων και την αποκατάσταση του επιπέδου οδού στην Πλατεία Δημοκρατίας (Βαρδάρης) και συγκεκριμένα για την απαγόρευση της διαμπερούς διέλευσης από την οδό 26ης Οκτωβρίου προς την οδό Λαγκαδά καθώς και για την διατήρηση της μονοδρόμησης της οδού Δωδεκανήσου, οφείλω να ξεκαθαρίσω πως η εταιρία εφήρμοσε τις επιταγές κυκλοφοριακών μελετών οι οποίες εκπονήθηκαν προ του 2019, από τον Δήμο Θεσσαλονίκης και έτυχαν όλων των επιβαλλομένων εγκρίσεων από το σύνολο των αρμοδίων αρχών.

Άλλωστε, συμβατική υποχρέωση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. είναι η επαναφορά της κατάστασης που προϋπήρχε των προσωρινών ρυθμίσεων που ίσχυσαν για τις εργοταξιακές καταλήψεις, που και στο παρελθόν απαγόρευε την κίνηση από την 26ης Οκτωβρίου προς την Λαγκαδά, η οποία παρά ταύτα μελετήθηκε ως πιθανό ενδεχόμενο και αξιολογήθηκε ότι η παροχή μίας τέτοιας δυνατότητας θα επιβάρυνε χρονικά την σηματοδότηση στο κόμβο, δημιουργώντας πρόσθετα αντιλειτουργική επιβάρυνση στην ήδη ασφυκτιούσα οδό Μοναστηρίου, στο ρεύμα εισόδου προς την Εγνατία, αλλά και στην Πλατεία Δημοκρατίας στο ρεύμα εξόδου προς Μοναστηρίου και κατά συνέπεια και στην Εγνατία. Προ των προσωρινών μονοδρομήσεων που εφαρμόοτηκαν πριν από 15 χρόνια, η κίνηση αυτή εξυπηρετείτο από την οδό Δωδεκανήσου για τη οποία όμως επελέγη από την αρμόδια αρχή, η διατήρηση της μονής φοράς προς το λιμάνι.

Οι κινούμενοι από την οδό Πολυτεχνείου οδηγοί  πρέπει να επιλέγουν ως διέξοδο προς την Λαγκαδά την οδό Αναγεννήσεως και εναλλακτικά στην συνέχεια μέσω Μοναστηρίου, τις Αγίων Πάντων ή Μιχαήλ Καλού και φυσικά οι εφαρμογές χαρτών να ενημερωθούν το ταχύτερο ώστε να  σχεδιάζουν τις σωστές διαδρομές.

ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και πόλη:

Τον προεξάρχοντα και αποφασιστικό ρόλο σε ό,τι δεν άπτεται των αυστηρά τεχνικών δεσμεύσεων που διέπουν τον σχεδιασμό και την  κατασκευή των έργων μετρό και τραμ έχουν πάντοτε οι οικείοι δήμοι τόσο στην Αττική, όσο και στην Θεσσαλονίκη, προς τις οδηγίες των οποίων ευθυγραμμίζεται η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., πάντοτε στο πλαίσιο των περιορισμών που απορρέουν από τις συμβάσεις με τους χρηματοδοτικούς φορείς των εκτελουμένων έργων.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ