Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Πλώρη για νέες αγορές βάζει η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης

Το νέο της τουριστικό πρόγραμμα παρουσίασε εν πλω στη Θεσσαλονίκη

Της Λεμονιάς Βασβάνη

 

Να κατακτήσει νέες αγορές τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων και παράλληλα να επεκτείνει την τουριστική σαιζόν είναι οι βασικοί στόχοι του νέου τουριστικού προγράμματος της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με κεντρικό μότο «Αγκαλιά γεμάτη Ελλάδα».

Όπως ανέφερε ο υπεύθυνος τουριστικής προβολής Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης κ. Γιώργος Σγούρος κατά τη διάρκεια ενημερωτικής εκδήλωσης που έγινε το πρωί της Πέμπτης εν πλω στη Θεσσαλονίκη στον Θερμαϊκό κόλπο, η φετινή σαιζόν πήγε πάρα πολύ καλά και οι πληρότητες ήταν μεγάλες. Όπως εξήγησε τα περισσότερα καταλύματα είναι σε Καβάλα και Θάσο, ωστόσο υπάρχει μεγάλη ανάπτυξη και στις υπόλοιπες περιοχές όπως πχ στην Αλεξανδρούπολη, σε Ξάνθη και Δράμα που έχουν στοχευμένες εκδηλώσεις(πχ Γιορτές Παλιάς Πόλης, Καρναβάλι, Ονειρούπολη), ενώ βήματα κάνει και η Κομοτηνή.

mak-thraki-2.jpg

Εξηγώντας το όραμα που έχουν για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκη σημείωσε: «Είμαστε μια οργανωμένη ομάδα τουλάχιστον 20 ατόμων που έχουμε συντονιστεί ώστε να γίνει ένα έργο 3ετίας. Εργαζόμαστε στην περιφέρεια, όμως κάποιοι από εμάς έχουμε κάνει υπαίθριο κάμπινγκ στις Βάθρες της Σαμοθράκης, άλλοι έχουμε πάει σε ένα εστιατόριο στη Θάσο, ή έχουμε κάνει ράφτινγκ στον Νέστο. Ξέρουμε τα μέρη μας και τις εμπειρίες που ζήσαμε ως κάτοικοι, και θέλουμε να περάσουμε την αυθεντικότητά τους και στον επισκέπτη. Να μην είναι απλά μια εγκυκλοπαιδικού τύπου παρουσίαση της περιοχής, αλλά να ζήσουν τα μυστικά της περιοχής. Αυτό προσπαθεί να κάνει η ομάδα μας. Και έχουμε προχωρήσει σε δράσεις εντός και εκτός συνόρων. Στο εξωτερικό έχουμε προτεραιότητα στα Βαλκάνια. Ήδη έχουμε επισκέπτες από Τουρκία, Ουγγαρία, Σκόπια, Σερβία, Ρουμανία κλπ, ενώ στο πλαίσιο της καμπάνιας θα κινηθούμε και σε άλλες αγορές όπως η Γερμανία, η Αγγλία, η Γαλλία κλπ».

mak-thraki-3.jpg

Ο πρόεδρος του Φορέα Διαχείρισης Τουρισμού Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Μιχάλης Αμοιρίδης σημείωσε ότι θα γίνουν συνεργασίες με τον ιδιωτικό τομέα να συνδράμει στην υλοποίηση των δράσεων για την τόνωση του τουρισμού της περιοχής. «Η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη είναι η αγαπημένη παραλιακή έξοδος για τους Βαλκάνιους. Η σχέση κόστους και ποιότητας είναι ελκυστική. Αυτό θέλουμε να γίνει μια από τις πρώτες επιλογές και για τους Έλληνες. Επίσης στόχος μας είναι οι 12 μήνες τουρισμός», ανέφερε.

mak-thraki-1.jpg

Από την πλευρά της η κυρία Ζωή Κοσμίδου, ειδική σύμβουλος του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης έκανε αναφορά στα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου, στις φυσικές ομορφιές που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα νησιά Θάσος, Σαμοθράκη. «Στόχος μας είναι να γίνει ένα άλμα στο κομμάτι του τουρισμού. Θέλουμε διεύρυνση του τουριστικού προϊόντος και της  τουριστικής σαιζόν. Όποια περιοχή κι αν επισκεφθεί κανείς στον τόπο μας αξίζει! Αυτό θέλουμε να μεταδώσουμε στους εν δυνάμει επισκέπτες. Και έχουμε υπέροχα προϊόντα, όπως κρασιά τα Καβάλας και της Δράμας, τα γλυκά της Ξάνθης και της Κομοτηνής, τους καβουρμάδες Έβρου, γευστικά τυριά και αλλαντικά», σημείωσε. 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ