Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Το Λονδίνο γέμισε… Θεσσαλονίκη: Στα κόκκινα λεωφορεία η πόλη (ΦΩΤΟ)

Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΤΘ, το 2019 ταξίδεψαν στην Ελλάδα περισσότεροι από 3.000.000 Βρετανοί και τη δύσκολη περίοδο του 2020 1.000.000 επέλεξαν τη χώρα μας

Στα κόκκινα χαρακτηριστικά διώροφα Λονδρέζικα λεωφορεία φιλοξενείται από χθες και μέχρι τις 21 Νοεμβρίου η καμπάνια τουριστικής προβολής της Θεσσαλονίκης. Τριάντα λεωφορεία θα διατηρήσουν τη διαφήμιση για δύο εβδομάδες ενώ θα διέρχονται από κεντρικούς δρόμους και άλλες περιοχές της βρετανικής πρωτεύουσας.

Η δράση αυτή υλοποιείται από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της συμμετοχής του με δικό του περίπτερο στην παγκόσμια τουριστική έκθεση World Travel Market 2022, το τριήμερο 7, 8, 9 Νοεμβρίου. Την έκθεση επισκέπτονται τουριστικοί πράκτορες απ΄ όλο τον κόσμο, δημοσιογράφοι, ταξιδιωτικοί bloggers και διαμορφωτές κοινής γνώμης.

Η Αντιπεριφερειάρχης Βούλα Πατουλίδου, σε ανάρτηση της στα κοινωνικά δίκτυα αναφέρει: «ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης υλοποιεί μία σειρά δράσεων με στόχο την βρετανική τουριστική αγορά. Μετά το Μετρό τώρα ήρθε η σειρά των κόκκινων λεωφορείων! Για δύο εβδομάδες τα κόκκινα λεωφορεία διαφημίζουν τη Θεσσαλονίκη στους πιο κεντρικούς δρόμους του Λονδίνου. Oxford Circus, Piccadilly Circus, Liverpool Street Station, Bank Station, Kensington High Street και πολλούς άλλους».

Σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, το 2019 ταξίδεψαν στην Ελλάδα περισσότεροι από 3.000.000 Βρετανοί και τη δύσκολη περίοδο του 2020 1.000.000 επέλεξε τη χώρα μας.  

Τον περασμένο Ιούλιο, ο Οργανισμός μέσα από καμπάνια σε 41 στάσεις του Μετρό του Λονδίνου, καλούσε τους ταξιδιώτες να επισκεφτούν τη Θεσσαλονίκη για να απολαύσουν «ένα ταξίδι γεμάτο ιστορίες και γεύσεις», με τη σφραγίδα της UNESCO. Η δράση εντάχθηκε στο πλαίσιο του project προβολής της Θεσσαλονίκης, με τίτλο «London Calling, Thessaloniki Cooking», με στόχο την ενδυνάμωση της γαστρονομικής ταυτότητας της πόλης στο Βρετανικό κοινό. Παράλληλα ο τουριστικός προορισμός της Θεσσαλονίκης παρουσιάστηκε στο Food Festival του National Geographic Traveler ενώ υλοποιήθηκε ψηφιακή καμπάνια για τη γαστρονομία μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου. 

Τον περασμένο Οκτώβριο, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης από κοινού με τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής και σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας φιλοξένησαν στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική 38 δημοφιλείς Βρετανούς Influencers προκειμένου να προβάλουν τους προορισμούς στο βρετανικό κοινό. Εκείνοι στη συνέχεια, με συνολικό αριθμό ακολούθων που ξεπερνάνε τα 3 εκατ. σε Instagram, Youtube, blog & TikTok πρόβαλαν δυναμικά τη Θεσσαλονίκη και τις γύρω περιοχές ενισχύοντας το τουριστικό της προφίλ στη σημαντική αγορά της Αγγλίας. 

Στη Θεσσαλονίκη, άλλωστε, φιλοξενήθηκε η διάσημη αρθρογράφος Nina Caplan που εξερεύνησε τον οινικό πλούτο της Θεσσαλονίκης. Η ίδια είναι αρθρογράφος για το Club Oenologique στο διαδίκτυο και για τη δημοφιλή βρετανική εφημερίδα The Times καθώς και για το ένθετο περιοδικό της Luxx ενώ διατηρεί συνεργασία με το περιοδικό Travel + Leisure. Σημειώνεται ότι η εφημερίδα The Times έχει ημερήσια αναγνωσιμότητα που ξεπερνά τις 600.000 και απευθύνεται σε αναγνωστικό κοινό υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, που αναζητά διαφορετικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, νέους προορισμούς και καινοτόμες υπηρεσίες της διεθνούς αγοράς.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες: Ο Πούτιν δεν διέταξε την δολοφονία Ναβάλνι
Η αμερικανική εκτίμηση βασίστηκε σε μια σειρά πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων διαβαθμισμένων πληροφοριών, και σε μια ανάλυση των δημόσιων...
Αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες: Ο Πούτιν δεν διέταξε την δολοφονία Ναβάλνι