Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Η Orange Advertising γιόρτασε τα 33 χρόνια λειτουργίας της (ΦΩΤΟ)

Με μια γιορτή με πολλή συγκίνηση και χαρά στην πόλη από την οποία ξεκίνησε

Η Orange Advertising, μια εταιρία με σπουδαία ιστορία στη διαφήμιση και την επικοινωνία, γιόρτασε τα 33 χρόνια λειτουργίας της στη Θεσσαλονίκη, την πόλη από την οποία ξεκίνησε βάζοντας γερά θεμέλια για μια επιτυχημένη πορεία.

Η εκδήλωση για τα 33 χρόνια πραγματοποιήθηκε στο Hyatt Regency Thessaloniki με προσκεκλημένους όλους τους ανθρώπους που έγραψαν αυτή την ιστορία στηρίζοντας την Orange Advertising με την εμπιστοσύνη τους, δημιουργώντας σχέσεις που άντεξαν στο χρόνο. Σε μια γιορτή με πολλή συγκίνηση και χαρά, παρευρέθησαν ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο Υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, κ. Σταύρος Καλαφάτης, η Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Βούλα Πατουλίδου αλλά και εκπρόσωποι της Κυβέρνησης, επιχειρηματίες, εκπρόσωποι των μέσων ενημέρωσης, συνεργάτες και φίλοι.

1.jpg

Κωνσταντίνος Γκιουλέκας, Κωνσταντίνος Ζέρβας , Γαληνός Γιαγλής, Δέσποινα Πορτοκάλη, Σταύρος Καλαφάτης,  Δημήτρης Κούβελας

Οικοδέσποινα αυτής της βραδιάς, η Δέσποινα Πορτοκάλη, η Founder & Managing Director της Orange Advertising, η οποία έχει διαγράψει μια λαμπρή πορεία στο χώρο της επικοινωνίας, πρωτοπορώντας ως γυναίκα-επικεφαλής της μακροβιότερης ελληνικής διαφημιστικής εταιρείας. Συνεχίζει να υπηρετεί το ίδιο όραμα από την αρχή μέχρι σήμερα, με αξίες, με επιτυχίες που μας έκαναν την Orange μεγάλη, ξεπερνώντας δυσκολίες που την έκαναν δυνατή.

portokali.jpg

 Όπως δήλωσε η κ. Πορτοκάλη “Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, γιατί σε όποιο σημείο και αν βρισκόμαστε σήμερα, οφείλουμε πάντα να θυμόμαστε από πού ξεκινήσαμε. Να θυμηθούμε τις γλυκές αναμνήσεις από τις Καθαρές Δευτέρες που έγραψαν ιστορία σε οθόνες και τραπέζια. Τα παιχνίδια που σχεδιάζαμε μέχρι να πούμε “Μαθαίνω και Δημιουργώ”. Την τυχερή διασκέδαση που άλλαξε το τοπίο στη Θεσσαλονίκη. Τις γεύσεις και τις ιδέες που πήραν άριστα με τόνο. Τις φρέσκιες ιδέες που έρρεαν σαν φρέσκο γάλα και ήταν η αλήθεια μας.

Βάλαμε γερά θεμέλια σε αυτήν εδώ την πόλη γι’ αυτό και αποφάσισα να γιορτάσω αυτή την πορεία πρώτα εδώ…. Να τιμήσω τη Θεσσαλονίκη και μαζί της να τιμήσω και όλους εσάς.” 

Άλλωστε, οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους. Η Orange Advertising έχει κλείσει 33 χρόνια συνεχούς παρουσίας, σταθερά στην πρώτη 15άδα των διαφημιστικών εταιριών πανελλαδικά, με περισσότερα από 500 brands και πάνω από 3500 καμπάνιες. Η ιστορία της Orange Advertising  ξεκίνησε το 1989 από τη Θεσσαλονίκη, για να συνεχιστεί και στην Αθήνα, όπου δημιουργήθηκε ένας δεύτερος πόλος δυναμικής ανάπτυξης και εξέλιξης. Με καμπάνιες offline και online, above, below και digital, όλες οι δουλειές της εταιρείας δημιούργησαν ένα διαφημιστικό σύμπαν που δύσκολα συναντά κανείς σε μια ανεξάρτητη ελληνική εταιρεία. Το πλούσιο portfolio της, περιλαμβάνει κορυφαία brands από τον χώρο της βιομηχανίας, των τροφίμων και ποτών, του entertainment, της εκπαίδευσης, της ομορφιάς και της μόδας, μεγάλους δημόσιους οργανισμούς και εταιρείες από όλο το φάσμα της αγοράς.

orange.jpg
horis_titlo.jpg

Δέσποινα Πορτοκάλη , Γαληνος Γιαγλής

Τη σκυτάλη την έχει ήδη πάρει η δεύτερη γενιά. Ο Γαληνός Γιαγλής έχει φέρει νέα πνοή και νέα δυναμική στη digital επικοινωνία και γράφει ήδη με τον όμιλο της Orange Click Media, το δικό του μεγάλο κεφάλαιο.  

 

5.jpg

 Κος και Κα Καλαφάτη, Δέσποινα Πορτοκάλη

6.jpg

Κωνσταντίνος Γκιουλέκας, Δέσποινα Πορτοκάλη

7.jpg

Καϊτετζίδης Ιγνάτιος, Καλαφάτης Σταύρος

99.jpg

Βούλα Πατουλίδου, Δέσποινα Πορτοκάλη

999.jpg

Μάρκος Μαχαιρόπουλος, Έλενα Μπινιάρη

11.jpg

Απόστολος Αλτάνης, Γιάννης Κιόσης, Δεσποινα Ποτοκαλη, Σούζη Δούδου, Γιώργος Καραστέργιος, Αγγελική Μπαμπούλη

orange1.jpg

Δέσποινα Πορτοκάλη , Γαληνός Γιαγλής

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τελευταία η Ελλάδα σε 9 κρίσιμους δείκτες
H κάλυψη της απόστασης των εισοδημάτων των Ελλήνων πολιτών από τα αντίστοιχα της Ε.Ε., που γιγαντώθηκε στην περίοδο των μνημονίων, δεν θα είναι...
Τελευταία η Ελλάδα σε 9 κρίσιμους δείκτες