Της ΜΑΡΙΑΣ ΚΟΥΖΟΥΦΗ | ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ "ΤΥΠΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ"
Νέα χρηματοδότηση ύψους 4 εκ. ευρώ εξασφάλισε ο Δήμος Θεσσαλονίκης από το Ταμείο Ανάκαμψης για τη βελτίωση του οδικού δικτύου σε σημεία που δέχονται ιδιαίτερο κυκλοφοριακό φόρτο.
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές από το δημαρχιακό μέγαρο, σύντομα θα προκηρυχθούν διαγωνιστικές διαδικασίες για την ανακατασκευή και αναβάθμιση τέτοιων τμημάτων του οδικού δικτύου της πόλης, πολλά από τα οποία βρίσκονται κοντά σε σχολεία και πανεπιστημιακές σχολές. Θα χρησιμοποιηθούν αναβαθμισμένα αδρανή υλικά, ενώ θα γίνουν και οι απαραίτητες εργασίες διαγράμμισης και θα δημιουργηθούν έξυπνες διαβάσεις πεζών, με στόχο την παράλληλη αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας των πεζών που διέρχονται από τους κεντρικούς κόμβους. Μεταξύ άλλων το σύστημα θα προβλέπει φωτισμό της πεζοδιάβασης από συσκευές σήμανσης τύπου LED, οι οποίες είναι ενσωματωμένες στο πεζοδρόμιο. Παράλληλα, θα γίνεται και συλλογή στοιχείων κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, ώστε να προκύπτουν στοιχεία σχετικά με τους κυκλοφοριακούς φόρτους.
Συγκεκριμένα, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, θα προβεί στην αναβάθμιση 25 σηματοδοτούμενων διαβάσεων πεζών σε πρότυπες, καθώς και στην αναβάθμιση 7 μη σηματοδοτούμενων διαβάσεων πεζών σε πρότυπες. Συνολικά παρεμβάσεις θα γίνουν σε 48 κόμβους και οδικά τμήματα.
Αναβάθμιση οδοστρώματος
Πιο αναλυτικά το έργο αντικατάστασης- αναβάθμισης οδοστρωμάτων, αφορά την βελτίωση κι αναβάθμιση ασφαλτικών οδοστρωμάτων (κυρίως Βασικού Οδικού Δικτύου) σε οδούς της πόλης, που έχουν ιδιαίτερα επιβαρυμένο κυκλοφοριακό φόρτο και καταπονήσεις και χρήζουν άμεσης επέμβασης και αποκατάστασης λόγω επικινδυνότητας.
Στις συγκεκριμένες οδούς διέρχονται μέσα μαζικής μεταφοράς βαριάς κυκλοφορίας, όπως επίσης οι επανειλημμένες εκσκαφές ΟΚΩ με ελλιπείς αποκαταστάσεις και η παλαιότητα των οδοστρωμάτων έχουν ως αποτέλεσμα την δημιουργία φθορών, ανωμαλιών – παραμορφώσεων και καθιζήσεων, όπως εγκάρσιες αυλακώσεις, λακκούβες ή τροχαυλακώσεις. Όπου έχει διατηρηθεί οδόστρωμα σε σχετικά ομαλή κατάσταση λόγω φθοράς έχει καταστεί λείο και ολισθηρό.
Ειδικότερα στους κόμβους που περιλαμβάνονται στην μελέτη υπάρχει ιδιαίτερα αυξημένη καταπόνηση του οδοστρώματος λόγω πέδησης - επιβράδυνσης και επιτάχυνσης των οχημάτων, με αποτέλεσμα το υφιστάμενο οδόστρωμα απλού ασφαλτοσκυροδέματος να παρουσιάζει φθορές, συνεχείς βλάβες και παραμορφώσεις παρά τις προσπάθειες συντήρησής του. Επίσης το τμήμα της οδού Εγνατίας από Καυτατζόγλου έως Εθνικής Αμύνης που εξυπηρετεί τα Πανεπιστήμια της πόλης, με μεγάλο φόρτο πεζών και οχημάτων, καθιστά απαραίτητη για την ασφαλή διέλευση τους και άρση της επικινδυνότητας την αναβάθμιση του οδοστρώματος.
Καθίσταται απαραίτητη λοιπόν η αλλαγή και βελτίωση του ασφαλτικού οδοστρώματος με αναβαθμισμένα αδρανή υλικά και ασφαλτόμιγμα δηλαδή με τροποποιημένη αντιολισθηρή ασφαλτική στρώση κυκλοφορίας. Ειδικότερα θα πρέπει να γίνει απόξεση του οδοστρώματος (φρεζάρισμα) σε συνολικό βάθος 10cm και να στρωθεί με ασφαλτική στρώση βάσης 5cm και στρώση κυκλοφορίας 5cm με τροποποιημένη και αντιολισθηρή στρώση ασφαλτικού σκυροδέματος.
Σε ποια σημεία θα γίνουν έργα
Τα σημεία με μεγάλο φόρτο οχημάτων και πεζών στα οποία θα γίνουν έργα είναι τα εξής:
Εγνατία - Κ. Καραμανλή Παπάφη - Εθν. Αμύνης 1 Σταθμός Μετρό Παπάφη Παπάφη με Κ. Καραμανλή
Κόμβος με Λαμπράκη.
Πανεπιστήμια από Καυτατζόγλου έως Εθν. Αμύνης
Σταθμός Μετρό Εθν. Αμύνης Εγνατία με Εθν. Αμύνης Μεγάλος φόρτος οχημάτων και πεζών
Πρασακάκη - Μητρ. Γενναδίου 5 Σταθμός Μετρό Αγίας Σοφίας με Αγίας Σοφίας
Κόμβος με Μητροπολίτου Γενναδίου.
Χαλκέων έως Ίωνος Δραγούμη
Ναός Παναγίας Χαλκέων με Χαλκέων
Σταθμός Μετρό Βενιζέλου με Βενιζέλου
Κόμβος με Ιωνος Δραγούμη. Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών.
Ίωνος Δραγούμη Λ. Νίκης - Εγνατία 10 Κόμβος με Λεωφ. Νίκης. Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών
Πλατεία Ελευθερίας Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών
Κόμβος με Τσιμισκή Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών
Ναός Αγίου Μηνά με Αγίου Μηνά Μεγάλος φόρτος οχημάτων και πεζών
Κόμβος με Βασ. Ηρακλείου Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών
Κόμβος με Ερμού Μεγάλος φόρτος οχημάτων και πεζών
Κόμβος με Βαλαωρίτου. Μεγάλος φόρτος οχημάτων και πεζών
Βενιζέλου Λεωφόρο Νίκης έως Ερμού 17 Κόμβος με Λεωφ. Νίκης Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών
Κόμβος με Μητροπόλεως Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών
Κόμβος με Τσιμισκή Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών
Κόμβος με Βασ. Ηρακλείου Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών
Κόμβος με Ερμού - Μνημείο Γρ. Λαμπράκη Μεγάλος φόρτος οχημάτων και πεζών
Μπεζεστένι (Μνημείο) με Δ. Σολωμού Είσοδος για κεντρική αγορά (Καπάνι)
ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ
Ναός Παναγίας Φανερωμένης Μεγάλος φόρτος οχημάτων και πεζών
Συγκρότημα Σχολείων 61ο & 59ο Δ.ΣΧ. - 47ο , 47, 57ο Νηπ. Από Κλαυδιανού έως Αρκαδιουπόλεως Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών. Έξυπνες διαβάσεις και αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
Κόμβος με Αρχαιοτήτων Μεγάλος φόρτος οχημάτων
Κόμβος με Ρήγα Φεραίου Εντονες φθορές από μεγάλο φόρτο οχημάτων και πεζών - έντονες κλίσεις
ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ
Ιερός Ναός Αγίων Αναργύρων Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών
Κόμβος με Ακροπόλεως Μεγάλος φόρτος οχημάτων και πεζών
Κόμβος με Αγράφων Μεγάλος φόρτος οχημάτων και πεζών
ΠΑΠΑΦΗ
Από Καυτατζόγλου έως Κλεάνθους 30 Κόμβος με Καυτατζόγλου Μεγάλος φόρτος οχημάτων και πεζών, αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
Κόμβος με Λιτοχώρου - ΚΔΑΠ Παπάφη Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών. Έξυπνες διαβάσεις και αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
Κόμβος με Κ. Καραμανλή Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών, αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος
Κόμβος με Κατσιμίδη Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών. Έξυπνες διαβάσεις και αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
Κόμβος με Βαλτετσίου - Πλησίον 80ου Δ.Σχ Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών. Έξυπνες διαβάσεις και αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
Κόμβος με Ανω Τζουμαγιάς - Ιερός Ναός Αγίου Φανουρίου Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών. Έξυπνες διαβάσεις και αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
Κόμβος με Κλεάνθους Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών, αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
Από Κλεάνθους έως Διστόμου
Κόμβος με Μπότσαρη Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών. Έξυπνες διαβάσεις και αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
Κόμβος με Κανάρη - 92ο Δ.Σχ. Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών. Έξυπνες διαβάσεις και αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
Κόμβος με Καρακάση ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ - 1ο & 4ο Γυμνάσιο 18ο & 22ο Λύκειο 18ο ΓΕΛ κλπ. Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών. Έξυπνες διαβάσεις και αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
Κόμβος με Διστόμου - Πάρκα Χώρος Πρασίνου Στρ. Γενναδίου Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών. Έξυπνες διαβάσεις και αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
ΜΠΟΤΣΑΡΗ
Από Μ. Αλεξάνδρου έως Κ. Καραμαννλή 41 Κόμβος με Μ. Αλεξάνδρου Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών, αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
Πάρκο - Κίμωνος Βόγα Μεγάλος φόρτος οχημάτων και πεζών, αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
Κόμβος με Βασ. Όλγας - Πλησίον 106ου Νηπ. & 89ου Δ.Σχ. Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών. Έξυπνες διαβάσεις και αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
Κόμβος με Χαλκιδικής Μεγάλος φόρτος οχημάτων και πεζών, αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
Κόμβος με Δελφών Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών. Έξυπνες διαβάσεις και αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
Κόμβος με Μακεδονίας - 90ο Δ.Σχ. & 7ο Νηπ. Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών. Έξυπνες διαβάσεις και αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
Κόμβος με Σόλωνος Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών. Έξυπνες διαβάσεις και αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
Κόμβος με Κ. Καραμανλή Φθορές από μεγάλους φόρτους οχημάτων - εντονη κυκλοφορία πεζών. Έξυπνες διαβάσεις και αλλαγή επιφάνειας οδοστρώματος.
Πώς θα λειτουργούν οι έξυπνες διαβάσεις πεζών
Το Σύστημα Έξυπνης Διάβασης Πεζών, είναι ένα πρωτοποριακό σύστημα, το οποίο εξασφαλίζει την ασφαλή διέλευση των πεζών στην περιοχή παρέμβασης. Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα θα ενεργοποιείται με ανίχνευση του πεζού, ώστε να ενισχύεται η προσοχή τόσο των πεζών, όσο και των διερχόμενων από τη διάβαση οχημάτων. Αποτέλεσμα της ενεργοποίησης είναι ο φωτισμός της πεζοδιάβασης από τις συσκευές σήμανσης τύπου LED, οι οποίες είναι ενσωματωμένες στο πεζοδρόμιο, επιτυγχάνοντας το επιθυμητό αποτέλεσμα φωτεινής σήμανσής της. Όταν ο φωτεινός σηματοδότης των πεζών είναι κόκκινος, οι φωτεινές συσκευές θα εκπέμπουν κόκκινο φως, αποτρέποντας τους πεζούς να διασχίσουν την οδό, ενισχύοντας την ασφάλειά τους. Όταν ο φωτεινός σηματοδότης των πεζών είναι πράσινος, οι φωτεινές συσκευές θα εκπέμπουν λευκό φως επιτρέποντας στους πεζούς να διασχίσουν την οδό.
Σκοπός του συστήματος είναι οι οδηγοί των οχημάτων να αντιλαμβάνονται καλύτερα και από μεγαλύτερη απόσταση την ύπαρξη πεζών στις διαβάσεις. Παράλληλα, ενεργοποιείται ένα σύνολο έξυπνων συσκευών οι οποίες στοχεύουν στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας. Τέλος, σταθεροί αισθητήρες που βρίσκονται εγκατεστημένοι κοντά στις διαβάσεις και λειτουργούν όλο το 24ωρο, συλλέγουν συνεχώς πληροφορίες που αφορούν κυκλοφοριακά δεδομένα, στοχεύοντας στην καλύτερη αξιολόγηση κρίσιμων μεγεθών από τους αρμόδιους φορείς και στην μείωση ή/και αποτροπή της κυκλοφοριακής συμφόρησης εντός της πόλης.
Έτσι, και με βάση τα παραπάνω, το Σύστημα Έξυπνης Διάβασης Πεζών συμβάλλει στην προστασία των πεζών, λόγω της καλύτερης αναγνώρισής από τα οχήματα και τους πεζούς, ειδικά σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας (π.χ. νύχτα) ή σε κακές καιρικές συνθήκες (π.χ. βροχή ή ομίχλη), καθώς μέσω των φωτεινών LED συσκευών που είναι ορατά σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού, επιτρέπεται στους οδηγούς και τους πεζούς να γνωρίζουν την κατάσταση του σηματοδότη των πεζών (πράσινο ή ερυθρό). Σε περίπτωση μη σηματοδοτούμενης, οι συσκευές φωτεινής σήμανσης θα ενισχύουν την αναγνώριση των πεζών από τα οχήματα.
Αισθητήρες ανίχνευσης πεζών
Αναλυτικότερα, κάθε πρότυπη διάβαση πεζών θα διαθέτει αισθητήρες ανίχνευσης πεζών, οι οποίες παρέχουν τη δυνατότητα ανίχνευσης πεζών και ποδηλάτων σε διαβάσεις μέσα από την επεξεργασία εικόνας σε πραγματικό χρόνο, ελέγχοντας έτσι την ενεργοποίηση του εξοπλισμού προειδοποίησης των οδηγών. Τοποθετείται πάνω σε στύλο φωτεινής πινακίδας ή σηματοδότησης και λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα ανεξαρτήτως φωτεινότητας και καιρικών συνθηκών. Η ανίχνευση πεζών και ποδηλάτων θα γίνεται σε μέγιστη απόσταση τουλάχιστον 10 μέτρων ώστε να εντοπίζεται πριν επιχειρηθεί διάσχιση της διάβασης.
Επίσης θα διαθέτει συσκευές φωτεινής σήμανσης πεζοδρομίου τύπου LED. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα προβεί στην εγκατάσταση συσκευών φωτεινής σήμανσης πεζοδρομίου τύπου LED, εκατέρωθεν κάθε διάβασης πεζών, με σκοπό την εφίστηση της προσοχής του πεζού κατά την παραμονή του στο χώρο αναμονής.
Οι φωτεινές συσκευές θα συνδέονται με την μονάδα ελέγχου φωτεινών συσκευών σήμανσης τύπου LED, η οποία θα συνδέεται καλωδιακά και θα δέχεται εντολές από τον φωτεινό σηματοδότη των πεζών. Σύμφωνα με τη μελέτη, οι συγκεκριμένες συσκευές θα επιφέρουν πολύ σημαντική αύξηση του επιπέδου οδικής ασφάλειας των πεζών και ειδικά των νέων, που συνηθίζουν να περπατούν κοιτώντας την οθόνη του κινητού με αποτέλεσμα να μην αντιλαμβάνονται έγκαιρα τον κόκκινο σηματοδότη πεζών.
Δεδομένα για την κυκλοφοριακή συμφόρηση
Τέλος, οι συσκευές φωτεινής σήμανσης τύπου LED πεζοδρομίου θα συνοδεύονται με την κεντρική μονάδα ελέγχου η οποία θα συνδέεται καλωδιακά και θα δέχεται εντολές από τον φωτεινό σηματοδότη πεζών, αλλά και σύστημα αισθητήρων καταμέτρησης και ανάλυσης κυκλοφοριακών στοιχείων. Θα πρόκειται για προηγμένης τεχνολογίας αισθητήρες οι οποίοι θα εντοπίζουν και θα ταξινομούν αξιόπιστα τους χρήστες του δρόμου, και θα παρακολουθούν την κυκλοφορία σε πολύπλοκα αστικά περιβάλλοντα.
Σε κάθε διάβαση πεζών θα εγκαθίσταται ένας αισθητήρας για την ορθή καταμέτρηση των κυκλοφοριακών στοιχείων στην περιοχή παρέμβασης. Κάθε αισθητήρας θα ανιχνεύει την παρουσία οχημάτων και θα συλλέγει κυκλοφοριακά δεδομένα των οχημάτων που κινούνται ή διέρχονται από τον χώρο της διάβασης καθώς και θα διατηρεί δεδομένα που αφορούν την κυκλοφοριακή συμφόρηση της περιοχής. Τα δεδομένα κάθε αισθητήρα θα συγκεντρώνονται σε πλατφόρμα διαχείρισης και παρουσίασης όπου θα αποθηκεύονται, θα επεξεργάζονται και θα παρουσιάζονται σε πολλαπλές μορφές για την πληρέστερη κατανόησή τους. Στόχος του περιγραφόμενου συστήματος είναι η καλύτερη οπτικοποίηση, οργάνωση και αποτροπή της κυκλοφοριακής συμφόρησης, ιδιαίτερα σε οδικές αρτηρίες υψηλού κυκλοφοριακού φόρτου, καθώς και η ολοκληρωμένη καταγραφή των κυκλοφοριακών συνθηκών και η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας στα σημεία παρέμβασης του Δήμου
Σημεία Σηματοδοτούμενων Διαβάσεων:
Μ. ΜΠΟΤΣΑΡΗ
ΜΕ ΒΑΣ. ΟΛΓΑΣ ΠΛΗΣΙΟΝ 106ο Νηπ. & 89ο Δ.Σχ. (Νικ. Μάνου) 2
Με ΔΕΛΦΩΝ Πλησίον 7ο Νηπ. & 90ο Δ.Σχ. 3
Με ΣΟΛΩΝΟΣ 3
Με ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ 10ο Νηπ. & 28ο Γυμν. 5
Με ΚΑΡΑΚΑΣΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ - 1ο & 4ο Γυμνάσιο 18ο & 22ο Λύκειο 18ο ΓΕΛ κλπ. 4
210 ΜΕ ΚΑΝΑΡΗ 92ο Δ.Σχ. 2
ΚΟΛΩΝΙΑΡΗ ΜΕ ΔΡΑΓΟΥΜΑΝΟΥ 37ο & 41ο Νηπ. Και 16ο ΓΕΛ & 12ο Γυμν. 3
Π. ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ ΜΕ ΑΡΚΑΔΙΟΥΠΟΛΕΩΣ 61ο Δ.ΣΧ. & 47,49,57 ΝΗΠ. 59ο Δ.ΣΧ. ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ 3
ΣΥΝΟΛΟ 25
Σημεία Μη Σηματοδοτούμενων Διαβάσεων:
Με ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 7ο Νηπ. & 90ο Δ.Σχ. 2
ΠΑΠΑΦΗ ΜΕ ΒΑΛΤΕΤΣΙΟΥ 20ο Νηπ. - 26 και 80 Δ.Σχ. - 84ο Νηπ. 2
Με ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ ΚΔΑΠ ΠΑΠΑΦΗ 1
Με ΓΑΛΟΠΟΥΛΟΥ 37ο & 41ο Νηπ. Και 16ο ΓΕΛ & 12ο
Μ. ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΜΕ ΒΑΣ. ΟΛΓΑΣ ΠΛΗΣΙΟΝ 106ο Νηπ. & 89ο Δ.Σχ. (Νικ. Μάνου) 2
Με ΔΕΛΦΩΝ Πλησίον 7ο Νηπ. & 90ο Δ.Σχ. 3
Με ΣΟΛΩΝΟΣ 3
Με ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ 10ο Νηπ. & 28ο Γυμν. 5
Με ΚΑΡΑΚΑΣΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ - 1ο & 4ο Γυμνάσιο 18ο & 22ο Λύκειο 18ο ΓΕΛ κλπ. 4
Με ΚΑΝΑΡΗ 92ο Δ.Σχ. 2
ΚΟΛΩΝΙΑΡΗ ΜΕ ΔΡΑΓΟΥΜΑΝΟΥ 37ο & 41ο Νηπ. Και 16ο ΓΕΛ & 12ο Γυμν. 3
Π. ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ ΜΕ ΑΡΚΑΔΙΟΥΠΟΛΕΩΣ 61ο Δ.ΣΧ. & 47,49,57 ΝΗΠ. 59ο Δ.ΣΧ. ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ 3
ΣΥΝΟΛΟ 25
Με ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 7ο Νηπ. & 90ο Δ.Σχ. 2
ΠΑΠΑΦΗ ΜΕ ΒΑΛΤΕΤΣΙΟΥ 20ο Νηπ. - 26 και 80 Δ.Σχ. - 84ο Νηπ. 2
Με ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ ΚΔΑΠ ΠΑΠΑΦΗ 1
ΜΕ ΓΑΛΟΠΟΥΛΟΥ 37ο & 41ο Νηπ. Και 16ο ΓΕΛ & 12ο Γυμν. 2
ΣΥΝΟΛΟ 7