Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Έρχονται προσλήψεις στον ΟΑΣΘ – Νέα εποχή με 100 ηλεκτρικά λεωφορεία

Ετοιμάζεται για την ηλεκτρονική εποχή ο ΟΑΣΘ - Τον Σεπτέμβριο έρχονται 100 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη

Της Λεμονιάς Βασβανη

Στην ηλεκτρονική εποχή ετοιμάζεται να μπει ο ΟΑΣΘ καθώς τον Σεπτέμβριο θα παραλάβει τα πρώτα 100 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία από τα συνολικά 300 που αναμένονται στη Θεσσαλονίκη μέσω μεγάλου διαγωνισμού του υπουργείου Υποδομών και μεταφορών.

Ήδη, στα δύο αμαξοστάσια του Οργανισμού, στον Φοίνικα και στη Σταυρούπολη, βρίσκονται σε εξέλιξη τοπογραφικές μελέτες, έτσι ώστε ο ΟΑΣΘ να είναι έτοιμος να υποδεχθεί και να φιλοξενεί τα ηλεκτρικά λεωφορεία στις εγκαταστάσεις του, όπου θα φορτίζονται και θα συντηρούνται.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ κ. Κώστας Ταγγίρης σε συνάντηση με δημοσιογράφους το μεσημέρι της Πέμπτης: "επειδή ο στόλος του οργανισμού είναι γηρασμένος, όταν έρθουν τα ηλεκτρικά οχήματα, θα αποσυρθούν κάποια κουρασμένα οχήματα".

Αυτή την στιγμή, δήλωσε ότι στην πόλη κυκλοφορούν καθημερινά 460-490 λεωφορεία, ενώ το 2019 κυκλοφορούσαν 230. Παράλληλα έκανε λόγο για μια περίοδο αναδιάρθρωσης των συγκοινωνιών της πόλης. "Με το μέτρο θα υπάρχει και ενιαίο ηλεκτρονικό εισιτήριο" είπε μεταξύ άλλων.

 

Ενίσχυση γραμμών στα δυτικά

Όπως ανέφερε ο κ. Ταγγίρης «ο ΟΑΣΘ δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στις λεωφορειακές γραμμές της Δυτικής Θεσσαλονίκης. Τα οχήματα που εξοικονομήθηκαν σταδιακά από τις αρχές Φεβρουαρίου από την ανάθεση έξι επιπλέον λεωφορειακών γραμμών στα ΚΤΕΛ (1, 45, 57, 58, 59, 64) και, κυρίως, οι οδηγοί τους, εξυπηρετούν πλέον, κατά κύριο λόγο, τις γραμμές της Δυτικής Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για περισσότερα από 30 λεωφορεία και περίπου 80 οδηγούς. Η ενίσχυση αυτή δίνει ουσιαστικές ανάσες στις μετακινήσεις των κατοίκων των πλέον πολυπληθών γειτονιών της Θεσσαλονίκης. Τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, τα ΚΤΕΛ θα εκτελούν και τις γραμμές 70 και 71, οι οποίες δρομολογούνται μόνον τους δύο αυτούς μήνες του έτους.

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ αναφέρθηκε στα λεωφορεία της Λειψίας ευχαριστώντας τον δήμο Θεσσαλονίκης για την βοήθεια του, ωστόσο τόνισε πως σε αυτά υπάρχουν προβλήματα με τα κλιματιστικά. Παράλληλα σχολίασε πως από τα 49 οχήματα αξιοπλοΐα είναι τα 40. Τρία θέλουν ιδιαίτερη φροντίδα και τα έξι σε λίγες εβδομάδες θα διορθωθούν, δήλωσε.

Για το πρόβλημα με την Ευαγγελίστρια τόνισε ότι έγινε ειδικός διαγωνισμός, όμως κρίθηκε άγονος. Παράλληλα ανέφερε πως έχουν παραληφθεί οχήματα για την Άνω Πόλη και για ΑμεΑ.

Προσλήψεις μετά από 12 χρόνια

Αξίζει να σημειωθεί πως ο κ. Ταγγιρης τόνισε ότι πρέπει να γίνουν προσλήψεις προσωπικού. Οι τελευταίες εξήγησε έγιναν το 2011. Έκτοτε έφυγαν λόγω συνταξιοδότησης αλλά και λόγω κινητικότητας εκατοντάδες εργαζόμενοι. Επειδή ο οργανισμός είναι υπό εκκαθάριση δεν επιτρέπεται να πάει σε προσλήψεις. Το υπουργείο υποδομών και μεταφορών όμως αποδέχθηκε τις αιτιάσεις του οργανισμού και πλέον αναζητείται λύση. Αρχικά όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, θα γίνουν προσλήψεις οδηγών και στην συνέχεια άλλων κρίσιμων ειδικοτήτων όπως ηλεκτρονικοί, ηλεκτρολόγοι και άλλες κατηγορίες τεχνιτών. Αξίζει να σημειωθεί πως υπολογίζεται ότι χρειάζονται 404 οδηγοί.