Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: 270 λεωφορεία ΟΑΣΘ στο δρόμο - Στόχος ανοιχτές λεωφορειολωρίδες

Θα έπρεπε να κυκλοφορούν 362 οχήματα συν τρία για τους ΑΜΕΑ

Στις 3 Ιανουαρίου αναμένεται να πιάσουν τιμόνι οι 150 οδηγοί που θα προσληφθούν στον ΟΑΣΘ, σύμφωνα με όσα ανέφερε στον ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης Status 107,7 και στην εκπομπή του Δημήτρη Βενιέρη,  ο πρόεδρος του Οργανισμού Κωνσταντίνος Ταγγίρης. Υπενθυμίζεται ότι χθες το ΑΣΕΠ άναψε το πράσινο φως για την πρόσληψή τους. Οι αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στις 27 Νοεμβρίου και θα είναι με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου, διάρκειας οκτώ μηνών.

«Υπάρχει μια ενδιαφέρουσα φάση που περνάμε στον ΟΑΣΘ. Ξεκινάμε και λύνουμε προβλήματα. Το πρώτο πρόβλημα που έχουμε και το πιο οξυμένο, που είχε επιπτώσεις στο συγκοινωνιακό έργο της πόλης ήταν η έλλειψη οδηγών.

Ο κ. Σταϊκούρας δέχθηκε τις εισηγήσεις μας και προχωράμε στην πρόσληψη 150 οδηγών μέσω ΑΣΕΠ. Ο στόχος είναι στις 3 Ιανουαρίου 2024, οι νέοι οδηγοί να είναι στο τιμόνι», τόνισε ο κ. Ταγγίρης. Παράλληλα επισήμανε πως υπάρχουν λεωφορεία που όμως δεν είναι στους δρόμους λόγω έλλειψης οδηγών.

Σύμφωνα με τον κ. Ταγγίρη τον Μάρτιο του 2024 ο ΟΑΣΘ θα παραλάβει και τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία. 

Ο ίδιος τόνισε ότι σήμερα στους δρόμους της πόλης βγαίνουν και στις δύο βάρδιες 270 λεωφορεία του ΟΑΣΘ, ενώ κανονικά, θα έπρεπε να κυκλοφορούν 362 οχήματα συν τρία για τους ΑΜΕΑ.

Εξήγησε ακόμη, πως με την έναρξη λειτουργίας του Μετρό, ο ΟΑΣΘ θα λειτουργεί συμπληρωματικά με δρομολόγια που θα μεταφέρουν επιβάτες στους σταθμούς του Μετρό οπότε και θα υπάρξει αναδιάρθρωση σε κάποιες γραμμές αλλά και μία ελάχιστη μείωση στον αριθμό των λεωφορείων της τάξης των 40 οχημάτων και στις δύο βάρδιες, δηλαδή «από τα 365 λεωφορεία, θα χρειαζόμαστε 325, είναι μία διαφορά αλλά όχι τόσο σημαντική».

Αναφορικά με το Fly Over, ο κ. Ταγγίρης τόνισε ότι πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό έργο για την πόλη και είναι καλοδεχούμενο.

«Προφανώς θα υπάρχουν συνέπειες στο πόσο άνετα θα κυκλοφορούμε στην πόλη κατά τη διάρκεια των εργασιών κατασκευής του έργου.

Ο ΟΑΣΘ ως ένας «παίκτης» των συγκοινωνιακών πραγμάτων της πόλης, έχει κληθεί και έχει αναλάβει να παίξει έναν ρόλο να μειωθούν οι αρνητικές συνέπειες. Εχουμε αναλάβει να βγάζουμε περισσότερα λεωφορεία, να υλοποιούμε πιο γρήγορα τα δρομολόγιά μας, με την βασική προϋπόθεση να είναι ανοιχτές οι λεωφορειολωρίδες. Το στοίχημα της πόλης είναι ανοιχτές λεωφορειολωρίδες. Εχει γίνει δουλειά σε αυτό το κομμάτι με την συνδρομή της Τροχαίας και τα αποτελέσματα είναι ορατά» υπογράμμισε ο πρόεδρος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.

Ακούστε αναλυτικά όσα είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ στο παρακάτω video:

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Το reworks agora φέτος αναζητά την τέλεια (αν)ισορροπία
Μεγαλώνει σε διάρκεια και εστιάζει συνδυάζει μουσική και λόγο - Τι μας είπε ο Υπεύθυνος Σχεδιασμού και Παραγωγής Προγράμματος του συνεδριακού σκέλους
Θεσσαλονίκη: Το reworks agora φέτος αναζητά την τέλεια (αν)ισορροπία