Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης μεταδίδει τον παλμό της πόλης με νέα καμπάνια

Bίντεο που παρουσιάζουν τη ζωντάνια της πόλης, τους φιλόξενους θεσσαλονικείς και τα πιο ελκυστικά σημεία της

Με στόχο την ενίσχυση του City Break προϊόντος της Θεσσαλονίκης ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τη Marketing Greece και την AEGEAN υλοποίησαν digital media campaign με παραγωγή ταξιδιωτικού περιεχομένου που περιλαμβάνει 3 citywalks videos και 6 reels τα οποία παρουσιάζουν τη ζωντάνια της πόλης, τους φιλόξενους θεσσαλονικείς και τα πιο ελκυστικά σημεία της.

Οι εικόνες της Θεσσαλονίκης αναμειγνύονται με το ταπεραμέντο των κατοίκων της, η μουσική συνδυάζεται με δυναμικά γραφικά και η ενέργεια της πόλης γεμίζει την οθόνη με παλμό.

Το πρώτο video "The Street Food and Open Markets" εστιάζει στη γαστρονομική υπεροχή της πόλης. Το video ταξιδεύει τον θεατή σε ένα food tour με δεκάδες στέκια για νόστιμο φαγητό στο χέρι, urban και μοντέρνας αισθητικής χώρους, ανοικτές αγορές με τοπικά προϊόντα και μοναδικές γαστριμαργικές εμπειρίες.

Το video "The Architecture" προσκαλεί τον ταξιδιώτη σε ξεχωριστές διαδρομές με φόντο τα διατηρητέα νεοκλασικά που μετατράπηκαν σε χώρους εστίασης, τη μακεδονίτικη αρχιτεκτονική της  Άνω Πόλης, τις ιστορικές βίλες που φιλοξενούν εκθέσεις, τα αρχαιολογικά μνημεία, τα μοντέρνα κτίρια και τους creative χώρους. Ιστορικά «ντοκουμέντα» που μαρτυρούν την πολυπολιτισμικότητα της Θεσσαλονίκης.

Τέλος το "The Waterfront" εστιάζει στο μεγάλο της πλεονέκτημα. Την παραλία της! Το αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των κατοίκων της πόλης που αποτελεί πόλο έλξης για τους επισκέπτες.

Παράλληλα, με στόχο τη διείσδυση στα πιο νεανικά κοινά, δημιουργήθηκαν 6 video reels, που προωθήθηκαν κυρίως στο Tik Tok και το Instagram. 

Βασισμένα στο concept του "Vibing Thessaloniki" τα 6 video reels, ενδυναμώνουν το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας και ακολουθώντας τα social media trends προσελκύουν το ενδιαφέρον του κοινού.

Oι 11 social media αναρτήσεις είχαν 1.757.848 reach και τα 21 instagram stories είχαν 848.325 views.

H καμπάνια συγκέντρωσε 1.849.300 και 760.185 viewsσε Tik Tok και YouTube αντίστοιχα.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μύδροι Αμβρόσιου κατά Ιερώνυμου – Επειδή συναντήθηκε με τον Μητσοτάκη
Τον κατηγορεί πως παραβίασε κανόνες της Εκκλησίας και ότι «αποδέχεται τη νομιμοποίηση του γάμου των ομοφυλοφίλων ως φυσιολογικούς»
Μύδροι Αμβρόσιου κατά Ιερώνυμου – Επειδή συναντήθηκε με τον Μητσοτάκη