Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Χρυσό για τη Θεσσαλονίκη στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ρυθμικής Γυμναστικής

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Χρυσό για τις αθλήτριες του Αθλητικού και Πολιτιστικού συλλόγου της Θεσσαλονίκης ΑΠΣ ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ

Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησαν οι αθλήτριες του Αθλητικού και Πολιτιστικού συλλόγου της Θεσσαλονίκης ΑΠΣ ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ Τικούδη Άννα, Αμουτζίδου Αναστασία, Τσάμη Μαργαρίτα, Αδαμάκη Αγγελίνα και Μελίδου Αλίκη στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ρυθμικής Γυμναστικής Ανσάμπλ Νεανίδων στο αγώνισμα «5 ζεύγη κορύνες» που διεξήχθη στο Ε.Γ ΜΙΚΡΑΣ το προηγούμενο Σαββατοκύριακο. 

Με ανακοίνωση του το Διοικητικό Συμβούλιο του ΑΠΣ ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ συγχαίρει τις αθλήτριες για την μεγάλη τους νίκη. Επίσης συγχαίρει την προπονήτρια τους κ. Ερμιόνη Τάκα, τον δάσκαλο μπαλέτου κ. Γιάννη Μάρτο καθώς και τους γονείς των αθλητριών.   

ansamble.jpeg

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Συνάντηση Κυρανάκη - Γκίλφοϊλ: Τι συζήτησαν
«Συζητήσαμε για το πώς οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ελλάδα μπορούν να συνεχίσουν να επεκτείνουν τις αμερικανικές επενδύσεις» ανέφερε η κ. Γκίλφοϊλ
Συνάντηση Κυρανάκη - Γκίλφοϊλ: Τι συζήτησαν