Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Αιφνιδιαστική στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ - «Μην ταλαιπωρήσετε τους επιβάτες»

Να μην προχωρήσουν στην αυριανή τους 4ώρη στάση εργασίας καλεί τους εργαζόμενους ο ΟΑΣΘ

Για «αιφνιδιαστική στάση εργασίας αύριο στον ΟΑΣΘ» κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η διοίκηση του Οργανισμού, καλώντας τους εργαζόμενους να μην προχωρήσουν στην κινητοποίηση και να μην ταλαιπωρήσουν τους επιβάτες.

Όπως αναφέρεται αναλυτικά «ο ΟΑΣΘ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι το Συνδικάτο Εργαζομένων του Οργανισμού αποφάσισε αιφνιδιαστικά να προχωρήσει σε στάση εργασίας αύριο Παρασκευή, 26 Απριλίου, από τις 10 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι.

Η διοίκηση του Οργανισμού καλεί τους εργαζόμενους να μην προχωρήσουν στην κινητοποίηση και να μην ταλαιπωρήσουν τους επιβάτες».

Υπεβνθυμίζεται πως οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ στην ανακοίνωση για την αυριανή τους κινητοποίηση αναφέρουν:

Ως πότε θα συνεχίζουν οι πολίτες αυτής της πόλης και καθημερινοί επιβάτες του μοναδικού έως σήμερα μέσου μαζικής μεταφοράς να εμπαίζονται;

Την ώρα που η πόλη ασφυκτιά από το κυκλοφοριακό λόγω των εργασιών στην περιφερειακή οδό και η έναρξη λειτουργίας του μετρό μετατίθεται συνεχώς, ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε την έναρξη διενέργειας ανοικτού δημόσιου διαγωνισμού για την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες ύψους 646.800.000€ με ανταγωνιστικό διάλογο…!!!

Τα ερωτήματα που εγείρονται ποικίλα:

• Βάσει ποιου συγκοινωνιακού χάρτη σχεδιάστηκε ο διαγωνισμός;;; Ο τελευταίος συγκοινωνιακός χάρτης για την πόλη της Θεσσαλονίκης καταρτίστηκε το 2004!!!

Γνωρίζουν ποιο είναι το έργο που θα κληθούν να πραγματοποιούν οι πάροχοι συγκοινωνιακού έργου στην πόλη μετά την έναρξη λειτουργίας του μετρό;;;

Από που προκύπτουν τα 22.500.000 οχηματοχιλιόμετρα και τα 250 λεωφορεία;;;

• Πως είναι δυνατόν στην Αττική ο διαγωνισμός να αφορά ανάθεση περίπου 13% του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτη, όταν ο αντίστοιχος διαγωνισμός στην Θεσσαλονίκη αφορά πάνω από το 50% ;;;

•Πως είναι δυνατόν στην Αττική το ύψος της προαίρεσης για αύξηση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου του διαγωνισμού, να ανέρχεται στο 4% και το αντίστοιχο ύψος στην Θεσσαλονίκη να φτάνει το 20%;;;

• Μήπως τελικά η απαξίωση που βίωσε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης όλα τα προηγούμενα χρόνια μόνο τυχαία δεν ήταν, αλλά άνοιξε τον δρόμο της εκ νέου εκχώρησης του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες;;

Την ίδια ώρα οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό για ακόμα μια φορά βρισκόμαστε εγκλωβισμένοι με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε (υπογραφή Σ.Σ.Ε., έκδοση Φ.Ε.Κ. ανθυγιεινού επιδόματος κτλ) να παραπέμπονται για επίλυση σε… μελλοντικό χρόνο.

Φτάνει πια. Η Διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ. και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν και να δώσουν οριστικά λύσεις και απαντήσεις, στα προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών της πόλης μας και των εργαζόμενων σε αυτή.

Προκηρύσσουμε προειδοποιητική στάση εργασίας για την Παρασκευή 26/4/2024 από τις 10:00 έως τις 14:00.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έμφραγμα: Γυναίκες ή άντρες χάνουν πιο πολλά χρόνια ζωής - Οι επικίνδυνες ηλικίες
Έως και έντεκα χρόνια ζωής μπορεί να «χάσει» μια 50χρονη γυναίκα από το προσδόκιμο επιβίωσής της μετά από έμφραγμα του μυοκαρδίου
Έμφραγμα: Γυναίκες ή άντρες χάνουν πιο πολλά χρόνια ζωής - Οι επικίνδυνες ηλικίες