Μια νέα πρωτοβουλία με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού αναλαμβάνει ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ). Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, ο ΟΣΕΘ οργανώνει τηλεφωνικό κέντρο για την εξυπηρέτηση των πολιτών σχετικά με το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) στην Π.Ε Θεσσαλονίκης.
Αναλυτικά, σε σχετική ανακοίνωσή του ο ΟΣΕΘ αναφέρει:
Ο ΟΣΕΘ οργανώνει τηλεφωνικό κέντρο για την εξυπηρέτηση των πολιτών σχετικά με το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) στην Π.Ε Θεσσαλονίκης.
Για να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, συντονιστείτε με τα social media και τις ανακοινώσεις της ανανεωμένης ιστοσελίδας του ΟΣΕΘ: oseth.com.gr
- Μετρό Θεσσαλονίκης: Δωρεάν μετακινήσεις από σήμερα - Από τι ώρα, για 3 μέρες
- Θεσσαλονίκη: Δέντρο έπεσε σε πολυκατοικία – «Κρέμεται» επί 2 εβδομάδες (VIDEO)
- Δυστύχημα με νεκρό 85χρονο στα Βριλήσσια – Τον χτύπησε μπετονιέρα (VIDEO)
- Θεσσαλονίκη: Νέα καταγγελία για το 424 - Πέθανε μετά από επέμβαση ρουτίνας στη χολή