Την αντίθεσή της στην πρόθεση της διοίκησης του δήμου Θεσσαλονίκης να επεκτείνει την ελεγχόμενη στάθμευση στην Ε´ Δημοτική Κοινότητα, εκφράζει με ανακοίνωσή της η Δημοτική Κίνηση «Θεσσαλονίκη Πόλη Ελληνική» του Γιάννη Κουριαννίδη. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η κίνηση αυτή «ουσιαστικά σημαίνει ότι θα στερήσει εκατοντάδες θέσεις στάθμευσης από τους μονίμους κατοίκους της περιοχής, προκειμένου να δημιουργήσει αντίστοιχες ελεγχόμενες θέσεις, με συγκεκριμένο φυσικά κόστος χρήσης (1,7 € ανά ώρα)».
Αναλυτικά, στην ανακοίνωσή της η «Θεσσαλονίκη Πόλη Ελληνική» αναφέρει:
Ο επικεφαλής της Δημοτικής Κίνησης ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΟΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ, κ. Γιάννης Κουριαννίδης, αναφορικά με την εξαγγελθείσα πρόθεση της δημοτικής αρχής του Δήμου Θεσσαλονίκης για την επέκταση της «κάρτας κατοίκου» και στην Ε´ Δημοτική Κοινότητα, έκανε την εξής δήλωση:
Τα παθήματα προηγουμένων διοικήσεων δεν φαίνεται να γίνονται μαθήματα στην διοίκηση Αγγελούδη. Η πρόθεσή της να εφαρμόσει την «κάρτα κατοίκου» για τη στάθμευση στην πυκνοκατοικημένη Ε´ Δημοτική Κοινότητα της Θεσσαλονίκης, ουσιαστικά σημαίνει ότι θα στερήσει εκατοντάδες θέσεις στάθμευσης από τους μονίμους κατοίκους της περιοχής, προκειμένου να δημιουργήσει αντίστοιχες ελεγχόμενες θέσεις, με συγκεκριμένο φυσικά κόστος χρήσης (1,7 € ανά ώρα).
Οι αντιδράσεις που πυροδοτήθηκαν παλαιότερα, με την πρόθεση Μπουτάρη να προχωρήσει σε αντίστοιχη παρέμβαση, αναμένεται να εκδηλωθούν και πάλι, αφού οι δρόμοι της Κοινότητας είναι ανεπαρκείς στο να φιλοξενήσουν τα οχήματα των μονίμων κατοίκων και των επισκεπτών της. Οι τελευταίοι, μάλιστα, έχουν αυξηθεί τις τελευταίες ημέρες, λόγω των σταθμών του μετρό, 7 εκ των οποίων είναι εγκατεστημένοι στα διοικητικά όρια της Ε´ Κοινότητας.
Αυτό που χρειάζεται σήμερα για την αντιμετώπιση του προβλήματος στην περιοχή είναι μεν η καθιέρωση της «κάρτας μονίμου κατοίκου», σε όλους τους δρόμους της Κοινότητας, χωρίς όμως επέκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης σε τμήματα αυτών. Οι όποιοι επισκέπτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν είτε τα ιδιωτικά πάρκινγκ που λειτουργούν εκεί είτε ειδικούς ελεύθερους δημοτικούς χώρους που θα φροντίσει να διαμορφώσει ο Δήμος Θεσσαλονίκης προς τον σκοπό αυτό, κυρίως κοντά στους σταθμούς του μετρό.
Όλα τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού και αποσκοπούν στην περαιτέρω οικονομική επιβάρυνση του δημότη.