Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Πιάνουν τιμόνι χωρίς δίπλωμα - Πάνω από 800 συλλήψεις μέσα στο 2025

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Από το 2023 έχουν συλληφθεί σχεδόν 10.000 άτομα

Σχεδόν τις 10.000 φθάνουν οι οδηγοί στη Θεσσαλονίκη, που τα τελευταία δύο χρόνια συνελήφθησαν από τις Αρχές να οδηγούν χωρίς δίπλωμα. Οι περισσότεροι δεν είχαν εφοδιαστεί ποτέ με τα απαραίτητα έγγραφα, ενώ από κάποιους είχαν αφαιρεθεί λόγω σοβαρών τροχαίων παραβάσεων.

Οι έλεγχοι της Αστυνομίας έχουν αυξηθεί. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο στη Θεσσαλονίκη από την αρχή του χρόνου συνελήφθησαν 857 άτομα χωρίς δίπλωμα οδήγησης.

Οδηγοί, που συνελήφθησαν χωρίς δίπλωμα στη Θεσσαλονίκη:

-Ιανουάριος 124

-Φεβρουάριος 155

-Μάρτιος 280

-Απρίλιος 270

-Μάιος (1&2/05) 27

Λόγω του μεγάλου αριθμού τροχαίων παραβάσεων στη χώρα, αρκετοί είναι αυτοί, που ζητούν να καθιερωθεί ως μάθημα στο σχολείο η οδική ασφάλεια καθώς σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας τα τροχαία δυστυχήματα αποτελούν σήμερα την κύρια αιτία θανάτου παιδιών και νέων ηλικίας 5 έως 29 ετών σε ολόκληρο τον κόσμο.

Πηγή: ertnews.gr

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δολοφονία Σταυρούλας: «Ζητώ συγγνώμη για τις δηλώσεις μου» είπε η σύντροφος του δράστη
«Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη από την οικογένεια της θανούσας και τους οικείους της για την πρόσθετη ψυχική δοκιμασία που ενδέχεται να προκάλεσαν οι...
Δολοφονία Σταυρούλας: «Ζητώ συγγνώμη για τις δηλώσεις μου» είπε η σύντροφος του δράστη