Τον γύρο του διαδικτύου κάνει η βιτρίνα από ένα βιβλιοπωλείο στη Θεσσαλονίκη αφού κατάφερε με έναν πανέξυπνο τρόπο και μόλις τρία βιβλία να πάρει το... βραβείο μάρκετινγκ της χρονιάς.
Συγκεκριμένα, το βιβλιοπωλείο «Το Κέντρο του Βιβλίου» αξιοποίησε με χιούμορ και ευφυΐα τη δυνατότητα «παιχνιδιού» με τους τίτλους, στήνοντας μια βιτρίνα που ξεχώρισε. Συγκεκριμένα, τοποθέτησαν δύο αντίτυπα του κλασικού έργου «Ο Ηλίθιος» του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι, με το βιβλίο «Ανάμεσα σε ηλίθιους» του Τόμας Έρικσον ανάμεσά τους. Η επιλογή αυτή δεν πέρασε απαρατήρητη και κέρδισε τις εντυπώσεις για την ευρηματικότητα και την αίσθηση του χιούμορ που αποπνέει.
Η φωτογραφία της βιτρίνας δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τις εκδόσεις Διόπτρα, οι οποίες σχολίασαν με ενθουσιασμό: «Είναι αυτή η καλύτερη βιτρίνα βιβλιοπωλείου όλων των εποχών; Ίσως είναι». Η ανάρτηση έγινε αφορμή για εκατοντάδες κοινοποιήσεις και θετικά σχόλια από βιβλιόφιλους και χρήστες του διαδικτύου.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία έρχεται χρονικά λίγο πριν την άφιξη του Σουηδού συγγραφέα Τόμας Έρικσον στην Ελλάδα, ο οποίος πρόκειται να πραγματοποιήσει δύο παρουσιάσεις των βιβλίων του σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το best seller Ανάμεσα σε ηλίθιους, που εξετάζει την ανθρώπινη συμπεριφορά μέσα από διαφορετικούς τύπους προσωπικότητας, έχει σημειώσει μεγάλη απήχηση παγκοσμίως και η επίσκεψή του αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον.
Πηγή: athensvoice.gr
- Θεσσαλονίκη: Συγκλονίζει μαθήτρια θύμα της ακροδεξιάς οργάνωσης – Έχασα τη χρονιά
- Μητσοτάκης: «Ιστορική ημέρα για την Κρήτη» - Υπεγράφη η σύμβαση για τον ΒΟΑΚ
- Θεσσαλονίκη: Έδεσε το «Seven Seas Splendor» - Έφερε στην πόλη 698 επιβάτες
- Όταν ο πάπας Λέων συνάντησε τον Θανάση Βέγγο – Σε γυρίσματα στην Κολομβία