Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Δήμος Θεσσαλονίκης: Φλόγα στη μνήμη της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Πού και πότε θα γίνει η σχετική εκδήλωση – Η ανακοίνωση που εκδόθηκε από το δήμο

Φλόγα στη μνήμη της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου θα ανάψει ο δήμος Θεσσαλονίκης σε σχετική εκδήλωση η οποία πρόκειται να γίνει την προσεχή Κυριακή, 18 Μάϊου.

Αναλυτικά, σε σχετική ανακοίνωση του δήμου Θεσσαλονίκης αναφέρεται:

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης σας προσκαλεί στην εκδήλωση για την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου.

«Η Φλόγα της Μνήμης» στο χώρο του Μνημείου Γενοκτονίας Ποντιακού Ελληνισμού στην πλατεία Αγίας Σοφίας, την Κυριακή 18 Μαΐου 2025 και ώρα 20:00.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ισραήλ: Εντολή εκκένωσης στον νότιο Λίβανο - Η πρώτη μετά την εκεχειρία
Ο ισραηλινός στρατός έριξε φυλλάδια πάνω από πόλη του νότιου Λιβάνου καλώντας τους κατοίκους να απομακρυνθούν, στην πρώτη εντολή εκκένωσης που...
Ισραήλ: Εντολή εκκένωσης στον νότιο Λίβανο - Η πρώτη μετά την εκεχειρία