Μπορεί τα νέα εκδοτικά και ακυρωτικά μηχανήματα στα αστικά λεωφορεία της Θεσσαλονίκης να έχουν τοποθετηθεί σχεδόν στο σύνολο των οχημάτων του ΟΑΣΘ και του ΚΤΕΛ, πολλοί όμως συνεχίζουν να επιλέγουν χάρτινο εισιτήριο και κάρτα απεριορίστων διαδρομών, αντί του ηλεκτρονικού και της προσωποποιημένης κάρτας.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ, ο νέος τρόπος έκδοσης εισιτηρίου μόνο με χρήση τραπεζικής κάρτας εντός των αστικών λεωφορείων αν και πιο εύκολος, φαίνεται πως αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα στην επιλογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ειδικά για τις μεγαλύτερες ηλικίες.
Τα παλιά χάρτινα εισιτήρια πάντως θα συνεχίζουν να διατίθενται και τους επόμενους μήνες, παράλληλα με τα νέα ηλεκτρονικά και επαναφορτιζόμενα.
Τα νέα μηχανήματα έκδοσης και ακύρωσης έχουν τοποθετηθεί σε περίπου 550 οχήματα, ενώ η χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου αυξήθηκε με θετικό αντίκτυπο στις εισπράξεις.
Στο μεταξύ, παράταση των συμβάσεων 190 οδηγών του ΟΑΣΘ προβλέπεται στο σχέδιο νόμου του υπουργείου υποδομών και μεταφορών για τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Σε εξέλιξη βρίσκεται και ο διαγωνισμός για την προμήθεια 50 αρθρωτών, ηλεκτρικών λεωφορείων για τον ΟΑΣΘ, τον Ιούνιο του 2026.
Δείτε το σχετικό ρεπορτά της ΕΡΤ στο παρακάτω video: