Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Θερινό σινεμά κάτω από τα αστέρια - Δωρεάν είσοδος, το πρόγραμμα

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Η προβολή ταινιών αρχίζει στις 30 Ιουνίου

Αντίστροφα μετρά ο δήμος Αμπελοκήπων - Μενεμένης για την επιστροφή του «Σινεμά κάτω από τα αστέρια» το οποίο ανοίγει και φέτος τις πύλες του και είναι έτοιμο να υποδεχτεί δωρεάν μικρούς και μεγάλους για προβολή αγαπημένων ταινιών, από τις 30 Ιουνίου μέχρι τις 23 Ιουλίου. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση του δήμου:

«Το «Σινεμά κάτω από τα αστέρια» επιστρέφει για ακόμη μία χρονιά στο πρώην Στρατόπεδο «Μέγας Αλέξανδρος» στους Αμπελόκηπους. Από την 30η Ιουνίου έως τις 23 Ιουλίου μεγάλοι και μικροί υποδέχονται τον ποιοτικό κινηματογράφο στον ειδικά διαμορφωμένο και φέτος χώρο δίπλα από τον Ιερό Ναό Αναστάσεως του Κυρίου.

Αγαπημένες ταινίες με μεγάλους πρωταγωνιστές, με περιπέτεια, με χιούμορ, με δράμα και με μαγικά ταξίδια για τους μικρούς μας φίλους θα ζωντανεύσουν στην οθόνη και θα ομορφύνουν τα φετινά καλοκαιρινά μας βράδια. Όλες οι προβολές ξεκινούν στις 9μ.μ.

Ξεκινάμε τη Δευτέρα 30 Ιουνίου και την Τρίτη 1 Ιουλίου με την Γαλλική κομεντί «Κυνήγι γειτόνων», μία ταινία που θα αγαπήσουν όλοι.

Είσοδος, όπως πάντα, δωρεάν».

Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα: 

therino_sinema_ampelokipoi.jpg
therino_sinema_ampelokipoi2.jpg

 

*Φωτογραφία αρχείου 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ερωτήματα για το θάνατο 36χρονης στη Λέσβο – «Δεν έχει προκύψει σαφής αιτία»
Συγκλονισμένο το νησί για την απώλειά της, λίγες μέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της – Τι είπε o διευθυντής της Μαιευτικής Κλινικής
Ερωτήματα για το θάνατο 36χρονης στη Λέσβο – «Δεν έχει προκύψει σαφής αιτία»