Ο Δήμος Αμπελοκήπων-Μενεμένης σε συνεργασία με τα Νοσοκομεία «Παπανικολάου» και «Άγιος Παύλος» διοργανώνει εθελοντική αιμοδοσία την Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου και τη Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2025, στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου (Πατρ. Γρηγορίου Ε’ 12, Αμπελόκηποι, 2ος όροφος) από τις 09:00 π.μ. έως 1:00 μ.μ.
Όπως τονίζει η ανακοίνωση, η αιμοδοσία είναι μια πράξη αγάπης και αλληλεγγύης που σώζει ζωές. Με μόλις δέκα λεπτά από τον χρόνο μας, μπορούμε να προσφέρουμε ελπίδα και ζωή σε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.
Καλούμε όλους τους πολίτες να συμμετάσχουν ενεργά, ενισχύοντας τα αποθέματα αίματος των νοσοκομείων και στηρίζοντας το έργο των γιατρών και του νοσηλευτικού προσωπικού.
Πληροφορίες συμμετοχής:
- Η αιμοδοσία είναι ασφαλής και πραγματοποιείται από εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό.
- Οι εθελοντές αιμοδότες πρέπει να έχουν μαζί τους αστυνομική ταυτότητα ή άλλο επίσημο έγγραφο.
- Συνιστάται ελαφρύ πρωινό πριν την αιμοδοσία.
- Σοβαρό τροχαίο με λεωφορείο στη Θεσσαλονίκη – Μεγάλη κινητοποίηση για πολυτραυματία
- Θεσσαλονίκη: Το ΑΠΘ τιμά τα μέλη του που αποχωρούν - Όλα τα ονόματα
- Βίντεο - σοκ από Κίνα: 3χρονη περπατά σε νοσοκομείο με μαχαίρι καρφωμένο στο κεφάλι
- Τσάπαλος: Πακέτο 1,5 δισ. ευρώ στη ΔΕΘ για μόνιμες φοροελαφρύνσεις στη μεσαία τάξη
