Ανησυχία στους κατοίκους της Θεσσαλονίκης καθώς πρόκειται για συχνό πλέον φαινόμενο
Αγριογούρουνα εντοπίστηκαν για άλλη μια φορά να κάνουν τη... βόλτα τους στη Θεσσαλονίκη.
Τα αγριογούρουνα, βρέθηκαν σε πάρκο της Τούμπας, 50 μέτρα μόλις από τη Λαμπράκη βραδινές ώρες, φαινόμενο το οποίο πλέον είναι αρκετά συχνό σε πολλές περιοχές στη Θεσσαλονίκη, προκαλώντας προβληματισμό και ανησυχία.