Πάρτι για τα εγκαίνιά του θα κάνει ένα νέο κατάστημα εστίασης στη δυτική Θεσσαλονίκη.
Πρόκειται για το κατάστημα Pizza di Bono, το οποίο στις 19 του μήνα θα κάνει μεγάλη εκδήλωση για τα εγκαίνιά του και την έναρξη λειτουργίας του.
Στην εκδήλωση, θα έχει Θα έχει πίτσα, cocktails, διάφορα happenings, αλλά και κληρώσεις με δώρα, ενώ οι διοργανωτές καλούν με νόημα όσους παρευρεθούν «Μη ντυθείς καλά ... πείνασε καλά», καθώς θα υπάρχουν δωρεάν cocktail και πίτσα!
- Θεσσαλονίκη: 55χρονος θώπευσε 11χρονο κοριτσάκι στη μέση του δρόμου – Πού έγινε
- Θεσσαλονίκη: Έκοβαν παράνομα τα δέντρα σε δάσος και πουλούσαν τα ξύλα (ΦΩΤΟ)
- «Η Γάζα καίγεται»: Προελαύνει το Ισραήλ – «Η σφαγή πρέπει να σταματήσει» λέει ο ΟΗΕ
- Θεσσαλονίκη: Εκτός λειτουργίας τα φανάρια σε 2 κεντρικούς κόμβους – Για 6 ώρες
