Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Τη λειτουργία Δημοτικών Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο

Τη λειτουργία Δημοτικών Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας για μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 2014-2015, ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης

Τη λειτουργία Δημοτικών Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας για μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τα οποία θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο του Τοπικού Προγράμματος Δια Βίου Μάθησης για το διδακτικό έτος 2014-2015, ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο, χθες Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014, κατά τη 13η Τακτική Συνεδρίασή του.

Τα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας που θα διοργανώσει ο Δήμος Θεσσαλονίκης, προκειμένου να βοηθήσει τους μαθητές που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες, θα λειτουργήσουν σε ειδικά Κέντρα που θα δημιουργηθούν σε Γυμνάσια και Λύκεια στην:

• 1η Δημοτική Κοινότητα-17ο Λύκειο, Χριστοπούλου 6 (εξυπηρετούνται και οι μαθητές της 2ης και 3ης Δημοτικής κοινότητας),

• 4η Δημοτική Κοινότητα- 18ο Λύκειο, Παπάφη 130Α (εξυπηρετούνται και οι μαθητές της Τριανδρίας) και

• 5η Δημοτική Κοινότητα- 14ο Λύκειο, Θεμιστοκλή Σοφούλη και Παπανδρέου 1

“Σκοπός της ενισχυτικής διδασκαλίας είναι η διδακτική και παιδαγωγική ενίσχυση μαθητών, από αδύναμες οικονομικά οικογένειες, προκειμένου να είναι σε θέση, χωρίς επιπλέον δαπάνες σε συμπληρωματικά, εξωσχολικά μαθήματα, αφενός να ολοκληρώσουν την υποχρεωτική εκπαίδευση, μία από τις βασικές προτεραιότητες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ώστε να έχουν δυνατότητα πρόσβασης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αφετέρου να ενισχυθούν στην προσπάθειά τους για συμμετοχή στην ανώτατη εκπαίδευση” τόνισε στην εισήγησή της η αρμόδια Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Παιδείας, Έλλη Χρυσίδου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Πόλεμος» του ντονέρ στην Ευρώπη: Αίτημα της Τουρκίας που προκαλεί αντιδράσεις
Μόνο μεγάλες πλάκες βοδινού και αρνίσιου κρέατος οριζόντια κομμένες σε κομματάκια πάχους 3 έως 5 χιλιοστών θα μπορούν να χαρακτηρίζονται ως ντονέρ αν...
«Πόλεμος» του ντονέρ στην Ευρώπη: Αίτημα της Τουρκίας που προκαλεί αντιδράσεις