Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Περιφερειακή Οδός-καρμανιόλα...

Τη ζωή της έχασε χθες τα ξημερώματα 42χρονη (μητέρα δύο ανήλικων παιδιών) σε τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε στην Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης στο ύψος του κόμβου του Επταπυργίου (Κ7)

Τη ζωή της έχασε χθες τα ξημερώματα 42χρονη (μητέρα δύο ανήλικων παιδιών) σε τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε στην Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης στο ύψος του κόμβου του Επταπυργίου (Κ7).

Το περιστατικό συνέβη γύρω στις 5.30 το πρωί, στο ύψος του κόμβου του Επταπυργίου, στο ρεύμα προς ανατολικά.

Η 42χρονη γυναίκα, επιχείρησε να διασχίσει κάθετα το οδόστρωμα προκειμένου να περάσει στο άλλο ρεύμα κυκλοφορίας, όπου την περίμενε αυτοκίνητο για να τη μεταφέρει στην εργασία της.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, το σώμα της άτυχης γυναίκας βρέθηκε διαμελισμένο, γεγονός που αποδεικνύει τη σφοδρότητα της σύγκρουσης.

Ο 59χρονος οδηγός του Ι.Χ. αυτοκινήτου συνελήφθη και αφέθηκε ελεύθερος με εντολή του εισαγγελέα.

Εξαιτίας του περιστατικού, η Τροχαία έκλεισε για περίπου τρεις ώρες την περιφερειακή οδό, από την αερογέφυρα της Σταυρούπολης έως τον κόμβο Επταπυργίου, στο ρεύμα προς ανατολικά.

Την οδύνη του για το ανείπωτο συμβάν που βύθισε στο πένθος τους πολίτες του δήμου Νεάπολης-Συκεών εκφράζει ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών Σίμος Δανιηλίδης μεταφέροντας στους οικείους της άτυχης γυναίκας τα ειλικρινή συλλυπητήρια όλων των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου Νεάπολης Συκεών: «Από τα επίσημα στοιχεία που έχουν γίνει μέχρι αυτή τη στιγμή γνωστά για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το δυστύχημα, προκύπτουν για πολλοστή φορά κρίσιμα ζητήματα που ευθύνονται σε καθοριστικό βαθμό για τα αλλεπάλληλα τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα στην Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης και ειδικότερα στον -μόνο κατά το όνομα- «ανισόπεδο κόμβο Κ7» και πέριξ αυτού.

Στην κορυφή βρίσκεται το ζήτημα που αφορά τις ευθύνες που βαρύνουν το πρώην ΠΕΧΩΔΕ και την Εγνατία Οδό Α.Ε., πρώην ηγεσίες και στελέχη των οποίων αυθαιρέτησαν εγκληματικά αφαιρώντας από τον αρχικό σχεδιασμό την κατασκευή των ανισόπεδων κόμβων Κ6 (Μετέωρα) και Κ7 (Επταπύργιο), αλλά και το νυν υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων για την αδράνεια που επιδεικνύει απέναντι σε ένα τόσο σοβαρό θέμα.

Υπενθυμίζεται ότι ένας από τους παραπάνω κόμβους (Κ7) επρόκειτο αρχικά να διαμορφωθεί μαζί με τους αντίστοιχους της Τούμπας και του Καυταντζογλείου, αλλά χωρίς καμία ενημέρωση αφαιρέθηκε από το μελετημένο, δημοπρατημένο και συμβασιοποιημένο έργο».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ