Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Πέταξαν πέτρες σε λεωφορείο ΟΑΣΘ εν κινήσει - Ζημιές σε τζάμια

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Δύο συλλήψεις από την αστυνομία – Σε ποιο σημείο της πόλης έγινε το περιστατικό

Συνελήφθησαν από την αστυνομία της Θεσσαλονίκης δύο ανήλικοι οι οποίοι πέταξαν πέτρες σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ το οποίο βρισκόταν εν κινήσει, με αποτέλεσμα να προκαλέσουν υλικές ζημιές.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις πληροφορίες, το περιστατικό έγινε χθες, Πέμπτη 7 Μάϊου περίπου στις 04:25 τα ξημερώματα. Το λεωφορείο βρισκόταν επί της οδού Μοναστηρίου βγαίνοντας από τα ΚΤΕΛ, όταν οι δύο ανήλικοι (ένας 15χρονος και ένας 16χρονος) άρχισαν να πετούν πέτρες. Αποτέλεσμα ήταν να σπάσει ένα τζάμι του λεωφορείου.

Σημειώνεται ότι μέσα στο λεωφορείο υπήρχε και κόσμος (εκτός του οδηγού), αλλά δεν αναφέρθηκε κάποιος τραυματισμός.

Αναλυτικά, σε ανακοίνωσή της η αστυνομία αναφέρει:

Οι άμεσες ενέργειες αστυνομικών της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Θεσσαλονίκης οδήγησαν στη σύλληψη δύο ατόμων, για πρόκληση φθορών και συγκεκριμένα θραύση υαλοπίνακα αστικού λεωφορείου, πράξη που έλαβε χώρα ξημερώματα χθες (07-05-2026).

Πρόκειται για νεαρούς ημεδαπούς, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε σχετική δικογραφία από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αμπελοκήπων - Μενεμένης.  

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.     

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

mpalkoni-fotia
Γιαγιά πηδάει στο κενό από φλεγόμενο μπαλκόνι και τη σώζουν πολίτες (ΒΙΝΤΕΟ)
«Φώναζε για βοήθεια, το σπίτι καιγότανε, έβλεπα είχε πολλούς ανθρώπους κάτω από το σπίτι, αλλά κανένας δεν πήγαινε να βοηθήσει» περιγράφει ο...
Γιαγιά πηδάει στο κενό από φλεγόμενο μπαλκόνι και τη σώζουν πολίτες (ΒΙΝΤΕΟ)