Στάση εργασίας για 2 ώρες, από τις 10:30 έως τις 12:30, θα πραγματοποιήσουν σήμερα οι εργαζόμενοι στην Efood στη Θεσσαλονίκη. Στο πλαίσιο της στάσης εργασίας στις 11:00 θα κάνουν συγκέντρωση έξω από το Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης. Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό το αν θα κάνουν και πορεία ή όχι.
Σε διαδικτυακό τους κάλεσμα, οι εργαζόμενοι καλούν τους συναδέλφους τους σε όλες τις πλατφόρμες να διαδηλώσουν στο πλευρό τους, διεκδικώντας, μεταξύ άλλων, τον σαφή καθορισμό εργασίας σε καιρικές συνθήκες (θερμοκρασία, αέρας, βροχή), ένταξη των διανομέων στα Βαρέα και Ανθυγιεινά, ορισμό ακριβούς ποσού για την αποζημίωση καυσίμων, εξαίρεση των διανομέων από την τεκμαρτή φορολόγηση και μέτρα προστασίας για όλους.
Δείτε τη σχετική ανάρτησή τους:
