Με ένα βίντεο που ανάρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Καίτη Γαρμπή ενημέρωσε τους θαυμαστές της για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει, εξηγώντας πως αναγκάζεται να προχωρήσει στην ακύρωση τριών προγραμματισμένων συναυλιών της, μεταξύ των οποίων και αυτή στη Θεσσαλονίκη που ήταν προγραμματισμένη για τις 13 Ιουλίου στο Μονή Λαζαριστών.
Η αγαπημένη ερμηνεύτρια μίλησε ανοιχτά για την κατάσταση της υγείας της, ζητώντας την κατανόηση του κοινού, καθώς οι ιατρικές οδηγίες δεν της επιτρέπουν να συνεχίσει κανονικά τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις το προσεχές διάστημα.
«Στον τελικό του Just The 2 Of Us έπαθα μια πολύ γερή ψύξη. Η ψύξη αυτή μου άφησε ένα στραβό χειλάκι το οποίο παλεύω με κορτιζόνη για να επανέλθει εδώ και περίπου ένα μήνα. Κάθε μέρα όλο και κάτι γίνεται και βελτιώνεται. Όμως, η ψύξη αυτή εξελίχθηκε και σε βαριά φαρυγγολαρυγγίτιδα.
Ο γιατρός διέγνωσε έντονο οίδημα στις φωνητικές μου χορδές και μου επέβαλε αφωνία για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες και ειδική αγωγή για να μην κινδυνεύσει η φωνή μου», εξηγεί η Καίτη Γαρμπή, εκφράζοντας την αισιοδοξία ότι θα ξεπεράσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει και θα βρεθεί σύντομα κοντά στο κοινό.
Δείτε το βίντεο:
