Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, συναντήθηκε με τον Πρέσβη του Ηνωμένου Βασιλείου στην Ελλάδα, κ. Matthew Lodge, με αφορμή την ολοκλήρωση της θητείας του στη χώρα μας.
Κατά τη διάρκεια της εγκάρδιας συνάντησης επιβεβαιώθηκαν οι ισχυροί δεσμοί συνεργασίας και αμοιβαίας εκτίμησης που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια, ενώ συζητήθηκαν οι μεγάλες αλλαγές που βρίσκονται σε εξέλιξη στη Θεσσαλονίκη, τα σημαντικά έργα υποδομής που υλοποιούνται, οι προοπτικές ανάπτυξης της πόλης και οι δυνατότητες περαιτέρω συνεργασίας με βρετανικά πανεπιστήμια.
Ο Δήμαρχος ευχαρίστησε τον κ. Lodge για την ουσιαστική συμβολή του στην ενίσχυση των σχέσεων Ελλάδας και Ηνωμένου Βασιλείου, επισημαίνοντας τη βαθιά γνώση και το ειλικρινές ενδιαφέρον του για τη χώρα και τη Θεσσαλονίκη.
Από την πλευρά του, ο Πρέσβης χαρακτήρισε ιδιαίτερη τιμή τη θητεία του στην Ελλάδα, εκφράζοντας τη βεβαιότητα ότι οι προσωπικοί δεσμοί που έχει αναπτύξει με τη χώρα θα τον φέρνουν ξανά στην Ελλάδα.
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης εύχεται στον κ. Matthew Lodge κάθε επιτυχία στα νέα του καθήκοντα.
- Φωτιά δίπλα σε ΙΧ στη Θεσσαλονίκη - Πού ξέσπασε στον Περιφερειακό
- Καίγονται σπίτια, μαγαζιά στο Ηράκλειο - Από φωτιά σε εργοστάστιο (ΦΩΤΟ + VIDEO)
- Θεσσαλονίκη: Ο αριστούχος Θεόδωρος που «έπιασε» 19.340 μόρια στις Πανελλαδικές
- Έρχεται μεγάλη απεργία στα καταστήματα - Πότε κατεβάζουν ρολά σε όλη τη χώρα
