Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Μπαρ λειτουργούσε με κλεμμένο ρεύμα – Ζημιά πάνω από 3.600 ευρώ

ρευματοκλοπή
Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Συνελήφθη από την αστυνομία της Θεσσαλονίκης ο 39χρονος ιδιοκτήτης του καταστήματος

Στη σύλληψη ενός 39χρονου για υπόθεση ρευματοκλοπής προχώρησε η αστυνομία της Θεσσαλονίκης έπειτα από ελέγχους που έγιναν από τεχνικούς του ΔΕΔΔΗΕ. Η έρευνα αποκάλυψε ότι ο 39χρονος από τα μέσα Δεκεμβρίου του 2025 έκλεβε ρεύμα προκειμένου να λειτουργεί ένα μπαρ ιδιοκτησίας του στην περιοχή του Ευόσμου. Η αξία του ρεύματος που έκλεψε, υπολογίζεται σε πάνω από 3.600 ευρώ.

Αναλυτικά, σε ανακοίνωσή της η αστυνομία αναφέρει:

Από αστυνομικούς του Α.Τ. Κορδελιού – Ευόσμου, 39χρονος ημεδαπός, πρωινές ώρες χθες, διότι σε έλεγχο από τεχνικούς υπαλλήλους της ΔΕΔΔΗΕ, σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος ιδιοκτησίας του στην περιοχή του Ευόσμου,  διαπιστώθηκε ρευματοκλοπή, η οποία υπολογίζεται ότι τελέσθηκε από μέσα Δεκεμβρίου 2025 έως 25-06-2026 με την αξία της μη καταγραφείσας ενέργειας να υπολογίζεται σε (3.615,28) ευρώ.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ