Στη σύλληψη ενός 39χρονου για υπόθεση ρευματοκλοπής προχώρησε η αστυνομία της Θεσσαλονίκης έπειτα από ελέγχους που έγιναν από τεχνικούς του ΔΕΔΔΗΕ. Η έρευνα αποκάλυψε ότι ο 39χρονος από τα μέσα Δεκεμβρίου του 2025 έκλεβε ρεύμα προκειμένου να λειτουργεί ένα μπαρ ιδιοκτησίας του στην περιοχή του Ευόσμου. Η αξία του ρεύματος που έκλεψε, υπολογίζεται σε πάνω από 3.600 ευρώ.
Αναλυτικά, σε ανακοίνωσή της η αστυνομία αναφέρει:
Από αστυνομικούς του Α.Τ. Κορδελιού – Ευόσμου, 39χρονος ημεδαπός, πρωινές ώρες χθες, διότι σε έλεγχο από τεχνικούς υπαλλήλους της ΔΕΔΔΗΕ, σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος ιδιοκτησίας του στην περιοχή του Ευόσμου, διαπιστώθηκε ρευματοκλοπή, η οποία υπολογίζεται ότι τελέσθηκε από μέσα Δεκεμβρίου 2025 έως 25-06-2026 με την αξία της μη καταγραφείσας ενέργειας να υπολογίζεται σε (3.615,28) ευρώ.
- Θεσσαλονίκη: Σπείρα άδειαζε σπίτια στο κέντρο – Χτυπούσαν συγκεκριμένες κλειδαριές
- Θεσσαλονίκη: Γεμάτο το πρώτο καράβι για Σποράδες – Πληρότητα 95% (VIDEO)
- Απεργούν οι εργαζόμενοι στον ΕΟΠΑΕ – Συγκέντρωση σήμερα στη Θεσσαλονίκη
- Δολοφονία 15χρονου: Για «τον έλεγχο της πλατείας» η συμπλοκή των ανηλίκων
- Φωτιά σε αυτοκίνητο στη Θεσσαλονίκη – Συναγερμός στην Πυροσβεστική
