«Συζητήσαμε την οριστική, τελική, κοινή λύση που θα καταθέσουμε στο ΚΑΣ, με βάση τις ιδέες της ομάδας Αλεξοπούλου και της ομάδας της Αττικό Μετρό. Στόχος είναι να προχωρήσουμε σε αρχιτεκτονική λύση για το σταθμό, η οποία περιλαμβάνει την πλήρη ανάδειξη των αρχαίων» ανέφερε σε δηλώσεις του στη Δημοτική Τηλεόραση Θεσσαλονίκης ο δήμαρχος, Γιάννης Μπουτάρης.
Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Χρήστος Τσίτουρας, δήλωσε στην Tv100: «Στο ΚΑΣ που θα ακολουθήσει στις αρχές Δεκεμβρίου θα καταθέσουμε πρόταση κοινή, η οποία θα ικανοποιεί όλες τις πλευρές. Η Αττικό Μετρό ενδιαφέρεται για την εφικτότητα και αλλά και την υλοποίηση του έργου εντός συμβατικών πλαισίων». Πρόσθεσε δε: «Η πόλη ήθελε κάτι διαφορετικό. Πήραμε πολλά στοιχεία από αυτή την πρόταση, τα ενσωματώσαμε και θα ακολουθήσουν σκέψεις στελεχών μας. Η κοινή λύση είναι σχεδόν δεδομένη».
Διευκρινίζεται ότι ο συγκεκριμένος σχεδιασμός δεν αφορά την απόσπαση ή μη των αρχαιοτήτων αλλά μόνο την αρχιτεκτονική του σταθμού. Το θέμα της απόσπασης ή μη και της επανατοποθέτησης των αρχαίων του σταθμού, ζήτημα για το οποίο υπάρχει διάσταση απόψεων μεταξύ των δύο πλευρών, θα συζητηθεί σε νέα συνάντηση που θα γίνει τον Δεκέμβριο, στην Αθήνα.
Πάντως, όπως και να εξελιχθεί το θέμα του σταθμού της Βενιζέλου, φαίνεται ότι ο συγκεκριμένος σταθμός δεν συμπεριλαμβάνεται στο αρχικό κομμάτι του έργου. Η Αττικό μετρό έχει αποφασίσει ότι η παράδοση δεν συνδέεται με τη Βενιζέλου. «Ο σταθμός είναι εκτός χρονοδιαγράμματος. Το χρονοδιάγραμμα παράδοσής του έχει εκτροχιαστεί πλήρως. Δεν μπορεί όλο το έργο να περιμένει τη Βενιζέλου. Ένα ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα για παράδοση του έργου χωρίς της Βενιζέλου είναι εντός του 2018 και ο σταθμός της Βενιζέλου, θα παραδοθεί δύο χρόνια μετά» ανέφερε ο κ. Τσίτουρας.