Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα του ΟΑΣΘ, σύμφωνα με τους επιβάτες

Τι προκύπτει από την έρευνα του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών σχετικά με το ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα του ΟΑΣΘ

Καταπέλτης είναι για τον ΟΑΣΘ τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών σχετικά με το ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα του Οργανισμού. Συγκεκριμένα, το επιβατικό κοινό προσδιόρισε ως μεγαλύτερα προβλήματα τη μείωση της συχνότητας των δρομολογίων, την υπερφόρτωση, αλλά και την αύξηση του αντιτίμου των εισιτηρίων. Παράλληλα, μεταξύ των αναφορών, υπήρξαν ακόμη παράπονα για απότομα φρεναρίσματα, τραυματισμούς μέχρι και... λιποθυμίες από την υπερφόρτωση των λεωφορείων.

Όπως ανακοίνωσε το ΚΕΠΚΑ, τα αποτελέσματα προέκυψαν από 8.784 καταναλωτές, οι οποίοι στην πλειονότητά τους ήταν φοιτητές και εργαζόμενοι (83%), ενώ το 72% των συμμετεχόντων χρησιμοποιεί το λεωφορείο ως μέσο μετακίνησης περισσότερες από πέντε φορές την εβδομάδα.

Τα σημαντικότερα προβλήματα του ΟΑΣΘ, μετά από την αξιολόγηση των επιβατών, είναι σε η μείωση συχνότητας των δρομολογίων που για το 97& των συμμετεχόντων είναι από πολύ σημαντικό έως το πιο σημαντικό, ενώ αντίστοιχο ποσοστό συγκεντρώνει και το ζήτημα της υπερφόρτωσης των οχημάτων. Η αύξηση του αντιτίμου του εισιτηρίου θεωρείται πολύ σημαντικό πρόβλημα από το 94% των ερωτηθέντων της έρευνας, ενώ παράλληλα, υψηλό ποσοστό των συμμετεχόντων χαρακτηρίζει πολύ σημαντικά τα προβλήματα της έλλειψης κλιματισμού (90%), της καθαριότητας (83%) και της παλαιότητας των οχημάτων (88%), αλλά και της ελλιπούς ενημέρωσης (79%).

Ερωτώμενοι για το ποιο πρόβλημα θα πρέπει να λυθεί άμεσα, οι επιβάτες απάντησαν τη μείωση συχνότητας των δρομολογίων σε ποσοστό 29%, ενώ ακολουθούν η αύξηση των εισιτηρίων (26%) και η υπερφόρτωση (21%).

Όπως έδειξαν τα αποτελέσματα της αξιολόγησης του ΟΑΣΘ από τους επιβάτες, το 89% θεωρεί ότι η σχέση ποιότητας - τιμής είναι από κακή έως πολύ κακή, η συχνότητα των δρομολογίων χαρακτηρίστηκε από κακή έως πολύ κακή από το 64% των ερωτηθέντων και αντίστοιχη άποψη έχει το 62% για το ωράριο λειτουργίας. Αρνητική πρωτιά, όμως, καταλαμβάνουν η πληρότητα των λεωφορείων με ποσοστό 82% και η άνεση μετακίνησης με ποσοστό 85%.

Στον αντίποδα, ποσοστό 66% των ερωτηθέντων χαρακτήρισαν καλή έως πολύ καλή τη συμπεριφορά οδηγών και ελεγκτών του ΟΑΣΘ, παρόλο που μεταξύ των καταγγελιών που εξέπληξαν τους ανθρώπους του ΚΕΠΚΑ ήταν το κάπνισμα των οδηγών και η επικίνδυνη οδήγηση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αλκοόλ και οδήγηση: Πρόστιμα μαμούθ με το νέο ΚΟΚ - Πόση ώρα μετά το ποτό μπορείτε να οδηγήσετε
Σημαντικό ρόλο στην απορρόφηση του αλκοόλ από τον οργανισμό παίζουν πολλά χαρακτηριστικά
Αλκοόλ και οδήγηση: Πρόστιμα μαμούθ με το νέο ΚΟΚ - Πόση ώρα μετά το ποτό μπορείτε να οδηγήσετε