Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Δόθηκε στην κυκλοφορία η πρώτη γέφυρα στον κόμβο της Λαχαναγοράς

Δόθηκε στην κυκλοφορία η πρώτη γέφυρα στον κόμβο της Λαχαναγοράς

Στην κυκλοφορία δόθηκε από το πρωί η ανισόπεδη κίνηση των οχημάτων στον κόμβο της Λαχαναγοράς (Κ16), στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης. Πλέον όσοι οδηγοί κινούνται στην εσωτερική περιφερειακή οδό με κατεύθυνση προς το Καλοχώρι και το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης ή το πολεοδομικό συγκρότημα, δε χρειάζεται να περιμένουν σε φανάρια, αλλά θα συνεχίζουν απρόσκοπτα την κίνησή τους μέσω της γέφυρας που ολοκληρώθηκε και δόθηκε σε χρήση.

Συγκεκριμένα καταργείται η ισόπεδη κίνηση από την εσωτερική περιφερειακή οδό προς το Καλοχώρι, που μέχρι σήμερα γινόταν μέσω φωτεινού σηματοδότη με διάσχιση της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Αθηνών (ΠΑΘΕ). Οι οδηγοί που θέλουν από την εσωτερική περιφερειακή οδό να κατευθυνθούν προς το Καλοχώρι θα το κάνουν ανισόπεδα πλέον και χωρίς αναμονή σε φωτεινό σηματοδότη, μέσω της υπερυψωμένης γέφυρας του ανισόπεδου κόμβου, που ολοκληρώθηκε.

Επίσης, καταργείται η ισόπεδη κίνηση από την εσωτερική περιφερειακή οδό προς την πόλη της Θεσσαλονίκης, που μέχρι σήμερα γινόταν μέσω φωτεινού σηματοδότη (αριστερή στροφή στην εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης). Οι οδηγοί που θέλουν από την εσωτερική περιφερειακή οδό να κατευθυνθούν προς το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης και τη Δυτική Είσοδο θα το κάνουν ανισόπεδα πλέον και χωρίς αναμονή σε φωτεινό σηματοδότη, επίσης μέσω της υπερυψωμένης γέφυρας του ανισόπεδου κόμβου.

Παραμένει ισόπεδη η κίνηση των οχημάτων από την εσωτερική περιφερειακή οδό προς την Αθήνα (δεξιά στροφή).

Ήδη η Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης έχει προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ρυθμίσεις, προκειμένου με ασφάλεια οι οδηγοί να αφομοιώσουν τις νέες κυκλοφοριακές συνθήκες.

"Οι εργασίες στον ανισόπεδο κόμβο Κ16, το μεγαλύτερο οδικό έργο υποδομής, που βρίσκεται σε εξέλιξη στη Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Λαχαναγοράς, προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς. Σήμερα παραδώσαμε στην κυκλοφορία τη μεγαλύτερη από τις τρεις γέφυρες που περιλαμβάνονται στο έργο, με την οποία διασφαλίζεται πως η ροή της κυκλοφορίας στη μια κατεύθυνση, θα γίνεται πλέον για τους οδηγούς χωρίς την ύπαρξη φαναριών. Πιστοί σε όσα δεσμευτήκαμε και προεκλογικά, συνεχίζουμε με ταχείς ρυθμούς την κατασκευή του έργου, το οποίο θα ολοκληρωθεί εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος", δήλωσε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.

Ο ανισόπεδος κόμβος της Λαχαναγοράς (Κ16) έχει προϋπολογισμό 52,6 εκατομμυρίων ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2007-2014, με φορέα υλοποίησης τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Περιλαμβάνει τρεις γέφυρες, δεκάδες χιλιόμετρα δρόμων, παράπλευρο οδικό δίκτυο 10,5 χλμ., βελτιώσεις βατότητας του άξονα Πατρών – Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Ευζώνων (ΠΑΘΕ) και της εσωτερικής περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης, αλλά και σύνδεση του ΠΑΘΕ με τον έκτο προβλήτα του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Επίσης, εξυπηρετεί τη σύνδεση του βασικού οδικού δικτύου της Κεντρικής Μακεδονίας με ορισμένες από τις σημαντικότερες υποδομές της Θεσσαλονίκης (Λιμάνι, ΒΙΠΕΘ, Κρεαταγορά, Λαχαναγορά κτλ.).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γάνδη: Κατάληψη στο πανεπιστήμιο με αίτημα διακοπή δεσμών με το Ισραήλ
Οι φοιτητές κινητοποιούνται και για την «αποτελεσματική και δεσμευτική δράση για την εφαρμογή των σχεδίων μετάβασης του πανεπιστημίου το 2030
Γάνδη: Κατάληψη στο πανεπιστήμιο με αίτημα διακοπή δεσμών με το Ισραήλ