Ειδικότερα, η στρατηγική του Δήμου συνοψίζεται στα εξής:
-Ενδυνάμωση των αγορών – στόχων της προηγούμενης τριετίας με σκοπό την προσέλκυση και των πιο απαιτητικών high end πελατών τους στη Θεσσαλονίκη, με παρουσιάσεις road shows με ιδιαίτερες θεματικές
-Αύξηση της διείσδυσης της πόλης στις λεγόμενες ώριμες αγορές της Δύσης, όπως Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Αυστρία, Βέλγιο, Ολλανδία, Σκανδιναβία
-Χάραξη θεματικών (γαμήλιος, γαστρονομικός, ιστορικός, συνεδριακός τουρισμός) και στοχευμένων πολιτικών για τις πιο μακρινές, δυναμικά αναπτυσσόμενες αγορές, όπως Κίνα, Αυστραλία, Ινδία, αλλά και για τις ανεπτυγμένες, όπως Καναδάς και ΗΠΑ
Η διπλωματία των πόλεων
Στο πλαίσιο της διπλωματίας των πόλεων και του ανοίγματος σε γειτονικές χώρες, ο Δήμος θα συνεχίσει την οργανωμένη προβολή της Θεσσαλονίκης σε συγκεκριμένες πόλεις, διοργανώνοντας συνέδρια – ημερίδες. Για το 2015, μετά την αντίστοιχη αποστολή στην Κωνσταντινούπολη στις 20 – 22 Ιανουαρίου, έχουν προγραμματιστεί επισκέψεις εργασίας σε Φιλιππούπολη - Σόφια, Πρίστινα, Βουκουρέστι, Σμύρνη, Βελιγράδι, Αγία Πετρούπολη και Μπολώνια. Στις αποστολές συμμετέχουν εκπρόσωποι του τουριστικού και επιχειρηματικού τομέα της Θεσσαλονίκης, στους οποίους παρέχεται η δυνατότητα συναντήσεων εργασίας (B2B) με αντίστοιχους φορείς των πόλεων του εξωτερικού.
Έμφαση σε εκπαιδευτικό και ιατρικό τουρισμό
Για το επόμενο διάστημα, επίσης, θα δοθεί έμφαση στην τουριστική εξειδίκευση και ιδιαίτερα στον εκπαιδευτικό και ιατρικό τουρισμό. Στο πλαίσιο αυτό θα συνεχιστεί η προσπάθεια που ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2014 με τίτλο Study in Thessaloniki για να καταστεί η πόλη κόμβος σπουδών (educational hub). Παράλληλα, θα συνεχιστεί η συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο, το νεοϊδρυθέν Συμβούλιο Τουρισμού Υγείας και με κάθε πιστοποιημένο φορέα Υγείας, ώστε να προβληθούν οι θεματικές στις οποίες η πόλη μας έχει συγκριτικό πλεονέκτημα (τεχνητή γονιμοποίηση, αποκατάσταση και φροντίδα τρίτης ηλικίας, οφθαλμολογικά και καρδιοχειρουργικές επεμβάσεις).
Φεστιβάλ Αγοράς με λευκές νύχτες
Στις προτεραιότητες του Δήμου, που προέκυψαν έπειτα από διάλογο με τους εμπλεκόμενους φορείς, είναι το Φεστιβάλ Αγοράς με λευκές νύχτες, η εμπορική κάρτα πόλης, θεματικές εκδηλώσεις και ενδυνάμωση των γεγονότων που προσελκύουν κόσμο από την ελληνική περιφέρεια και το εξωτερικό (εκθέσεις, Thessaloniki Food Festival, Χριστουγεννιάτικη Αγορά).
Στο σχεδιασμό του Δήμου υπάρχει και ειδική μέριμνα και για τη διαχείριση των επισκεπτών στην πόλη.