Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Ελεύθεροι άλλοι επτά μοναχοί της παλιάς αδελφότητας Εσφιγμένου

Μετά τις απολογίες τους στην β' τακτική ανακρίτρια

Ελεύθεροι αφέθηκαν μετά τις απολογίες τους στην β' τακτική ανακρίτρια Θεσσαλονίκης επτά μοναχοί της παλιάς αδελφότητας της Μονής Εσφιγμένου του Αγίου Όρους, που μαζί με έξι ακόμη μοναχούς της ίδιας αδελφότητας, κατηγορούνται για τα επεισόδια που είχαν σημειωθεί τον Ιούλιο του 2013 στο αντιπροσωπείο της Μονής στις Καρυές.

Στη διάρκεια των επεισοδίων, αιτία των οποίων ήταν η προσπάθεια δικαστικών επιμελητών να εκκενώσουν το αντιπροσωπείο κατ' εφαρμογήν προηγούμενης δικαστικής απόφασης, εκτοξεύτηκαν ακόμη και βόμβες μολότοφ.

Το κατώφλι του ανακριτικού γραφείου πέρασαν χθες οι πρώτοι πέντε κατηγορούμενοι μοναχοί, ανάμεσά τους κι ο ηγούμενος Μεθόδιος, ενώ μετά τις εξηγήσεις που έδωσαν αφέθηκαν ελεύθεροι χωρίς περιοριστικούς όρους. Την ίδια αντιμετώπιση είχαν σήμερα, από ανακρίτρια και εισαγγελέα, άλλοι επτά κατηγορούμενοι μοναχοί και μόνο σε έναν επιβλήθηκε ο όρος της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα. Πρόκειται για έναν μοναχό που ομολόγησε ότι πέταξε δύο αυτοσχέδιες βόμβες μολότοφ.

Για την υπόθεση θα λογοδοτήσει το επόμενο διάστημα ένας ακόμη κατηγορούμενος μοναχός που περιλαμβάνεται στο κατηγορητήριο. Όσοι απολογήθηκαν σήμερα φέρονται να απέδωσαν τις πράξεις τους στην προσπάθεια να υπερασπιστούν το αντιπροσωπείο, τονίζοντας, μεταξύ άλλων, ότι βρίσκονταν σε θέση άμυνας.

Τα συγκεκριμένα επεισόδια συνδέονται με την πολυετή διαμάχη μεταξύ παλιάς και νέας αδελφότητας της Μονής Εσφιγμένου. Η νέα αδελφότητα μοναχών συγκροτήθηκε, με απόφαση της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους, το 2005, και έκτοτε θεωρείται νόμιμη, αλλά η παλιά αδελφότητα αρνείται να της παραδώσει το μοναστήρι και το αντιπροσωπείο, με συνέπεια να σημειώνονται συγκρούσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θανατηφόρα τροχαία: Πώς θα τα μειώσουμε - Οι ευθύνες οδηγών και πεζών
Πολλοί βγαίνουν στο δρόμο και όταν οδηγούν σκέφτονται όλα τους τα προβλήματα και δεν θεωρούν ότι κάνουν κάτι τόσο επικίνδυνο και ακραίο που είναι η...
Θανατηφόρα τροχαία: Πώς θα τα μειώσουμε - Οι ευθύνες οδηγών και πεζών