Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Δράμα: Στόχος να καταστεί 12μηνος πόλος έλξης οινοτουρισμού

Παρουσιάστηκε το λογότυπο της φετινής «Δραμοινογνωσίας» που θα πραγματοποιηθεί 3-7 Ιουνίου...

Το αρχίγραμμα «Δ» από τη λέξη Δράμα, με τη δημιουργία εντός αυτού μιας σύνθεσης που περιλαμβάνει στοιχεία τα οποία αναδεικνύουν τους υψηλής ποιότητας παραγόμενους οίνους της περιφερειακής ενότητας Δράμας, είναι η «σφραγίδα» που μαζί με το μήνυμα «Δράμα Αυθεντική Εμπειρία» θα συνοδεύει από εφέτος όλες τις δραστηριότητες της «Δραμοινογνωσίας», η οποία θα πραγματοποιηθεί στην πόλη μας από τις 3 έως τις 7 Ιουνίου 2015.

Όπως εξήγησε ο δημιουργός του, διακεκριμένος σχεδιαστής κ. Γιάννης Κορναράκης, κατά την τελετή αποκαλυπτηρίων που πραγματοποιήθηκαν την περασμένη εβδομάδα στην Αίθουσα Αυτοδιοίκησης της Π.Ε. Δράμας, το σύμβολο της φετινής διοργάνωσης είναι λιτό και επιχειρεί να προβάλλει το κύρος, τη σταθερότητα, την ποιότητα, μα και την αυθεντικότητα μιας μεγάλης γιορτής η οποία φιλοδοξεί να καθιερωθεί σε κορυφαίο πολιτιστικό, γαστρονομικό, οινικό και ψυχαγωγικό θεσμό.

«Σε εννοιολογικό επίπεδο», επισήμανε ο κ. Κορναράκης, «το λογότυπο επιτελεί διττή λειτουργία καθώς αναφέρεται ισότιμα στη Δράμα ως οινοπαραγωγικό τόπο και ως τουριστικό προορισμό, συνδέοντας αυτά τα δυο χαρακτηριστικά σε μια κοινή εικόνα».

Χαιρετίζοντας την εκδήλωση ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Ανάργυρος Πατακάκης αναφέρθηκε στο όραμά του να καθιερώσει την Περιφερειακή Ενότητα ως «πρωτεύουσα» του κρασιού, μέσα από ένα ευρύ φάσμα προωθητικών δράσεων που θα αποσκοπεί στην ενίσχυση και τόνωση τόσο της τοπικής επιχειρηματικότητας, όσο και της τοπικής οικονομίας.

«Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον η ποιότητα, η καινοτομία και η δημιουργικότητα, σε συνδυασμό με την παράδοση, τις ποικιλίες, το ανθρώπινο δυναμικό και την τεχνολογία, αποτελούν τα κύρια συστατικά επιτυχίας και προόδου για κάθε Δραμινό οινοποιό» επισήμανε ο κ. Πατακάκης στην αρχή του χαιρετισμού του, σημειώνοντας μεταξύ άλλων πως η Δράμα θα καταφέρει πολύ σύντομα να καταστεί 12μηνος πόλος έλξης οινοτουρισμού.

«Θέλουμε και αγωνιζόμαστε», κατέληξε, «να καταξιώσουμε τη “Δραμοινογνωσία” στη συνείδηση κάθε Έλληνα και κάθε Ελληνίδας ως ένα μοναδικό και ανεπανάληπτο θεσμό, που αναδεικνύει την αναγνωρισμένη τοπική ζώνη παραγωγής κρασιού, προωθεί τα εκλεκτότερα προϊόντα της Δραμινής γης εντός και εκτός συνόρων και καθιερώνει τη Δράμα ως παγκόσμιο σημείο συνάντησης των απανταχού φίλων του κρασιού».

Αμέσως μετά το λόγο πήρε ο οινοποιός, κ. Γιάννης Καλαϊτζίδης. Εκπροσωπώντας τους οινοποιούς που συμμετέχουν στην Δραμοινογνωσία ευχαρίστησε την Π.Ε. Δράμας για την πρωτοβουλία που ξεκίνησε από πέρυσι και χαρακτήρισε το κρασί ως «δυναμικό κλάδο της τοπικής οικονομίας.»

Από την πλευρά της, η συντονίστρια της Οργανωτικής Επιτροπής της Δραμοινογνωσίας , κα. Εύη Τζήμου, ανέφερε πως «με αφορμή το κρασί, θέλουμε να δημιουργήσουμε υψηλές εμπειρίες όπως ο τουρισμός και να αναπτύξουμε ταυτότητα ώστε η Δράμα να αναδείξει τον γαστρονομικό πλούτο και να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο σε επίπεδο οινογαστρονομικού τουρισμού.»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ανοίγουν 500 θέσεις εργασίας σε ειδικότητες ψηφιακής τεχνολογίας στη Θεσσαλονίκη
Το Σάββατο η «Ημέρα Καριέρας» Ψηφιακής Οικονομίας της ΔΥΠΑ στη Θεσσαλονίκη - 40 επιχειρήσεις με 500 θέσεις εργασίας
Ανοίγουν 500 θέσεις εργασίας σε ειδικότητες ψηφιακής τεχνολογίας στη Θεσσαλονίκη