Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Εκπτώσεις στη Θεσσαλονίκη: Ανοιχτά καταστήματα Κυριακή 19 Ιουλίου!

Από τη Δευτέρα, 13 Ιουλίου έως τη Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015 θα διαρκέσουν οι τακτικές θερινές εκπτώσεις

Από τη Δευτέρα, 13 Ιουλίου έως τη Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015 θα διαρκέσουν οι τακτικές θερινές εκπτώσεις έτους 2015, σύμφωνα με το άρθρο 15 του ν. 4177/2013. Όπως ενημερώνει ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με την παρ. 1 άρθρου 16 ν. 4177/2013, τα καταστήματα μπορούν να ανοίξουν προαιρετικά την πρώτη Κυριακή κατά την έναρξη της χρονικής περιόδου των εκπτώσεων, ήτοι την Κυριακή, 19 Ιουλίου 2015.

Το προτεινόμενο ωράριο από τον ΕΣΘ για την Κυριακή είναι από τις 11 πμ έως τις 6 μ.μ.

Στο μεταξύ, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος ανακοίνωσε ότι στις 19 Ιουλίου ημέρα Κυριακή τα καταστήματα θα είναι ανοικτά σε όλη τη χώρα από 11πμ έως 8μμ.

«Κατά τη διάρκεια τόσο των εκπτώσεων όσο και του ανοίγματος την Κυριακή 19 Ιουλίου οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις θα εκθέσουν μεγάλη ποικιλία προϊόντων τους σε εξαιρετικά ελκυστικές και συμφέρουσες τιμές», τονίζει στην ανακοίνωσή του.

Συμβουλές ΕΣΘ προς εμπόρους

Όπως τονίζει ο ΕΣΘ, οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δώσουν προσοχή στα εξής:

1. Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής των προϊόντων που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική.

2. Η αναγραφή του ποσοστού έκπτωσης επιτρέπεται αλλά δεν είναι υποχρεωτική. Σε περίπτωση που κατά την διάρκεια των εκπτώσεων πέραν των διπλών τιμών, γίνεται χρήση και ποσοστών (%) τα ποσοστά αυτά θα πρέπει να είναι συγκεκριμένα ως προς την κάθε κατηγορία ειδών που αναφέρονται και να επαληθεύονται από την σύγκριση των δυο τιμών. Επιπλέον θα πρέπει μαζί με το ποσοστό, να προσδιορίζεται ότι πρόκειται για έκπτωση ( π.χ. 20% έκπτωση ).

3. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών προς τον πελάτη. Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά.

4. Το ποσοστό έκπτωσης που διαφημίζει κάθε κατάστημα, θα πρέπει να είναι πραγματικό και όχι παραπλανητικό.

5. Η διενέργεια εκπτώσεων είναι στη διακριτική ευχέρεια της κάθε επιχείρησης.

Κατά την διενέργεια των τακτικών εκπτώσεων, απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή από τους συναδέλφους εμπόρους, γιατί οι κυρώσεις είναι αυστηρές και δεν επιτρέπεται να επιβάλλονται λόγω λάθους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Eurovision: Μεγάλη νικήτρια η Ελβετία και το Νέμο - 11η η Ελλάδα με τη Μαρίνα Σάττι
Δεύτερη η Κροατία και τρίτη η Ουκρανία - Το Ισραήλ παρά τις έντονες αποδοκιμασίες από το κοινό βρέθηκε στην 5η θέση πίσω από τη Γαλλία
Eurovision: Μεγάλη νικήτρια η Ελβετία και το Νέμο - 11η η Ελλάδα με τη Μαρίνα Σάττι
Eπένδυση - μαμούθ στην Ευρώπη: Πού θα κατασκευαστεί νέο εργοστάσιο αυτοκινήτων
Η νεοσύστατη Izera πήρε το πράσινο φως από την κρατική ElectroMobility Poland (EMP) για να κατασκευάσει το πρώτο της εργοστάσιο
Eπένδυση - μαμούθ στην Ευρώπη: Πού θα κατασκευαστεί νέο εργοστάσιο αυτοκινήτων