Η πρόσβαση στη συγκεκριμένη υπηρεσία είναι διαθέσιμη ακολουθώντας τον ηλεκτρονικό σύνδεσμο στην ιστοσελίδα του Δήμου: LINK
Όπως αναφέρει ο «Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης» οι ενέργειές του θα είναι οι εξής μετά την καταγγελία.
- Ελέγχει την επώνυμη καταγγελία.
- Απαντά στον πολίτη εντός 30 ημερών.
- Διαμεσολαβεί στην υπηρεσία με ευελιξία.
- Ασκεί ήπιο έλεγχο.
- Προωθεί την εξωδικαστική επίλυση των διαφορών.
- Υπερασπίζεται την διαφάνεια και τη νομιμότητα.
- Συμβάλει στη βελτίωση των υπηρεσιών του δήμου.
- Παραπέμπει σε άλλες αρμόδιες Αρχές.
Στη συνέχεια και σε σύντομο χρονικό διάστημα θα ενημερώνονται μέσω του ηλεκτρονικού τους ταχυδρομείου για την επιτυχή κατάθεση της καταγγελίας τους, ενώ θα μπορούν να παρακολουθούν όλες τις καταγγελίες που έχουν υποβληθεί, καθώς και τις απαντήσεις που έχουν δοθεί σε κάθε μια από αυτές.
Μπορείτε να κάνετε την όποια καταγγελία ΕΔΩ.