Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Μέσα σε 30 μέρες απάντηση σε όποια καταγγελία κάνετε!

Οι δημότες Θεσσαλονίκης έχουν πλέον τη δυνατότητα να υποβάλλουν σε τέσσερα απλά βήματα τις καταγγελίες τους στο Συμπαραστάτη του Δημότη

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε ότι από χθες, Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015 παρέχεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής καταγγελιών με αποδέκτη τον Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης στο Δήμο Θεσσαλονίκης.

Η πρόσβαση στη συγκεκριμένη υπηρεσία είναι διαθέσιμη ακολουθώντας τον ηλεκτρονικό σύνδεσμο στην ιστοσελίδα του Δήμου: LINK

Όπως αναφέρει ο «Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης» οι ενέργειές του θα είναι οι εξής μετά την καταγγελία.

  • Ελέγχει την επώνυμη καταγγελία.
  • Απαντά στον πολίτη εντός 30 ημερών.
  • Διαμεσολαβεί στην υπηρεσία με ευελιξία.
  • Ασκεί ήπιο έλεγχο.
  • Προωθεί την εξωδικαστική επίλυση των διαφορών.
  • Υπερασπίζεται την διαφάνεια και τη νομιμότητα.
  • Συμβάλει στη βελτίωση των υπηρεσιών του δήμου.
  • Παραπέμπει σε άλλες αρμόδιες Αρχές.
Οι δημότες έχουν πλέον τη δυνατότητα να υποβάλλουν σε τέσσερα απλά βήματα τις καταγγελίες τους, χωρίς να απαιτείται εγγραφή ή άλλου είδους πιστοποίηση, ενώ θα μπορούν να αποστέλλουν και ένα επισυναπτόμενο αρχείο, σε περίπτωση που το επιθυμούν.

Στη συνέχεια και σε σύντομο χρονικό διάστημα θα ενημερώνονται μέσω του ηλεκτρονικού τους ταχυδρομείου για την επιτυχή κατάθεση της καταγγελίας τους, ενώ θα μπορούν να παρακολουθούν όλες τις καταγγελίες που έχουν υποβληθεί, καθώς και τις απαντήσεις που έχουν δοθεί σε κάθε μια από αυτές.

Μπορείτε να κάνετε την όποια καταγγελία ΕΔΩ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ