Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Χαλκιδική: Παγκόσμια προβολή για τις ομορφιές της! (φωτό)

Δεκάδες δημοσιογράφοι και blogger επισκέπτονται την Χαλκιδική προερχόμενοι από την Γερμανία μέχρι την… Κίνα

Η Χαλκιδική μετράει ήδη την άφιξη 60 δημοσιογράφων και travel bloggers από πάνω από 15 χώρες μέσω των press trip που έχει οργανώσει μέχρι τώρα. Το φετινό πρόγραμμα προβολής και προώθησης του προορισμού από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, περιλαμβάνει επισκέψεις δημοσιογράφων ειδικού τύπου καθώς και διεθνείς δημοσιογραφικές συναντήσεις και travel bloggers διαφορετικών εθνικοτήτων.

Η αρχή έγινε με την επίσκεψη των ιταλών αρχαιολόγων καθώς και του τηλεοπτικού συνεργείου της RAI International στις αρχές Μαΐου, ακολούθησε το Press trip των Γάλλων δημοσιογράφων στις αρχές Ιουνίου που στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία, η συνέχεια δόθηκε με την επίσκεψη 3 Σουηδών δημοσιογράφων, ενός δημοσιογράφου από την Daily China, κορυφώθηκε με την επίσκεψη των travel bloggers στις 19 Ιουνίου και ολοκληρώθηκε με το Press Trip Γερμανών δημοσιογράφων στα τέλη Ιουνίου.

 

Συγκεκριμένα, στις 13-15 Ιουνίου, η Χαλκιδική υποδέχτηκε τον εκδότη του έντυπου περιοδικού τροφίμων-ποτών Butikstrender Magazine, κ Niklas Werner και τους συνεργάτες του με στόχο την προβολή της Χαλκιδικής και της Κεντρικής Μακεδονίας εστιασμένη στον τομέα των βιολογικών τροφίμων. Το ταξίδι οργανώθηκε σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και περιελάμβανε επισκέψεις σε παραγωγικές μονάδες της Χαλκιδικής που εξάγουν τα προϊόντα τους. Οι Σουηδοί δημοσιογράφοι ενημερώθηκαν για τα τοπικά προϊόντα της περιοχής και εντυπωσιάστηκαν με τα αποτελέσματα σχετικά με την ανώτερη ποιότητα και την υψηλή διατροφική αξία του αγουρέλαιου της Χαλκιδικής που τους παρουσίασε ο καθηγητής του Τομέα Φαρμακογνωσίας και Χημείας Φυσικών Προϊόντων, κ Προκόπης Μαγιάτης. Οι σουηδοί δημοσιογράφοι επισκέφτηκαν, επίσης, οινοποιεία της Χαλκιδικής, όπου ξεναγήθηκαν στους αμπελώνες και έκαναν γευστικές δοκιμές σε κρασιά και τσίπουρο. Έδειξαν ενδιαφέρον ιδιαίτερα για τις ελληνικές ποικιλίες κρασιών, τις οποίες δεν είχαν ξαναδοκιμάσει καθώς και για το ροζέ και γλυκό κρασί, τα οποία όπως μας ενημέρωσαν είναι πολύ δημοφιλή στους Σουηδούς. Από το πρόγραμμα τους δεν έλειψε και η επίσκεψη σε μία αγρο-διατροφική επιχείρηση της Χαλκιδικής όπου είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν παραδοσιακά γλυκά του κουταλιού, χειροποίητες πίτες και ντολμαδάκια. Οι εντυπώσεις των δημοσιογράφων θα αποτυπωθούν σε ένα ειδικό αφιέρωμα 15 σελίδων στο περιοδικό, το οποίο διανέμετε σε εταιρείες εισαγωγών τροφίμων της Σκανδιναβίας καθώς και στο καινούριο περιοδικό του ομίλου που θα απευθύνεται στον τελικό καταναλωτή.

Στη συνέχεια, τη Χαλκιδική επισκέφτηκε ο δημοσιογράφος Erik Nilsson, ο οποίος αρθρογραφεί στη μεγαλύτερη αγγλόφωνη εφημερίδα της Κίνας, China Daily, με πάνω από 500.000 αναγνώστες ημερησίως και απευθύνεται σε υψηλού μορφωτικού και επιστημονικού επιπέδου Κινέζους. Η επίσκεψη οργανώθηκε από το Ελληνικό Προξενείο στην Σαγκάη και το γραφείο του ΕΟΤ Κίνας και συμπεριλάμβανε εκδρομή στο Αγ. Όρος και ξενάγηση στα Αρχ. Στάγειρα. Ο δημοσιογράφος εντυπωσιάστηκε από τη φυσική ομορφιά της Χαλκιδικής και τον καθαρό αέρα, βασικά στοιχεία τα οποία αναζητούν οι Κινέζοι στις διακοπές τους, όπως μας ενημέρωσε.

 

Η εξωτική Χαλκιδική δε θα μπορούσε να λείπει από το πρόγραμμα των BlogTrottersGR 2015, οι οποίοι την επισκέφτηκαν στις 19 Ιουνίου για ένα μοναδικό beach party που οργάνωσε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με τη Marketing Greece. Οι 40 travel bloggers από 12 χώρες ενθουσιάστηκαν με τα καταγάλανα νερά, απόλαυσαν τον ήλιο ενώ δε σταμάτησαν στιγμή να ανεβάζουν φωτογραφίες, video και tweets στα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιώντας τα hashtags: #halkidiki, #visithalkidiki και #blogtrottersgr. Η απήχηση ήταν τεράστια αν λάβουμε υπόψη μας ότι τα συνολικά impressions ξεπέρασαν τα 10.000.000 και τους 1.500.000 μοναδικούς χρήστες στα social media. Οι εικόνες, οι ιστορίες και τα διθυραμβικά σχόλια των Bloggers, αναμεταδίδονται σε όλο τον κόσμο και εξαπλώνονται σαν ιός στο διαδίκτυο.

 

Οι δημοσιογραφικές αποστολές ολοκληρώθηκαν με το press trip των Γερμανών δημοσιογράφων στις 24-26 Ιουνίου. Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με Marketing Greece, φιλοξένησε 5 Γερμανούς δημοσιογράφους από τα μεγαλύτερα ΜΜΕ της Γερμανίας και συγκεκριμένα στα έντυπα Die Welt, Berliner Kurier, Hamburger Morgenpost, Kölner Express, Pures Leben, Hamburger Abendblatt, Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung, Tagesspiegel. Οι συνολικοί αναγνώστες των παραπάνω εντύπων ξεπερνούν τους 1.500.000! Ο ΤΟΧ σχεδίασε ένα διαφορετικό ταξίδι, το οποίο περιελάμβανε λιγότερο γνωστές πτυχές της Χαλκιδικής.

Έτσι οι Γερμανοί δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν και να συνομιλήσουν με ντόπιους καλλιτέχνες, να επισκεφτούν ορεινά χωριά και να μάθουν για την ιστορία και τους θρύλους της περιοχής από τους ίδιους τους κατοίκους και παράλληλα, να δοκιμάσουν παραδοσιακά πιάτα, να απολαύσουν τοπικά προϊόντα, να ανακαλύψουν «κρυμμένες» παραλίες και να περιηγηθούν στη φύση. Αυτό που εντυπωσίασε τους δημοσιογράφους είναι ο συνδυασμός φύσης και θάλασσας που μπορούν και συνυπάρχουν αρμονικά αλλά και η αυθεντικότητα των ντόπιων.

 

Ο ΤΟΧ, ενημερώνει ότι θα συνεχίσει το πλάνο επικοινωνίας του μέσα από τη συνεπή διαδικτυακή παρουσίαση και αξιοποιώντας σύγχρονα και διαδραστικά εργαλεία επικοινωνίας. Παράλληλα, για την καλύτερη προβολή της περιοχής, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συνεργάζεται με την Marketing Greece για την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος προβολής και δίνει έμφαση στα social media.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λευκός Οίκος: «Λανθασμένη προσέγγιση» η κατάληψη πανεπιστημιακών κτιρίων
Ο Τζον Κίρμπι ρωτήθηκε από δημοσιογράφους για την κατάληψη ενός κτιρίου του Πανεπιστημίου Κολούμπια στη Νέα Υόρκη
Λευκός Οίκος: «Λανθασμένη προσέγγιση» η κατάληψη πανεπιστημιακών κτιρίων