Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Η αγορά της πόλης στα… «σύννεφα» του ψηφιακού κόσμου

«Η επιχειρηματικότητα της Θεσσαλονίκης στα σύννεφα» - Η δράση Storm Clouds και τα 500 καταστήματα

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε, χθες, Κυριακή 1η Νοεμβρίου 2015, η δράση με τίτλο «Η επιχειρηματικότητα της Θεσσαλονίκης στα σύννεφα», που διοργάνωσε ο Δήμος Θεσσαλονίκης στην παραλία της πόλης, εντός της πλατείας Αριστοτέλους.

Στόχος της δράσης υπήρξε η προώθηση του Προγράμματος Storm Clouds, το οποίο υλοποιεί ο Δήμος Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Ερευνητική Μονάδα URENIO του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, αλλά και η προβολή της πλατφόρμας του Ψηφιακού Εμπορικού Κέντρου, που λειτουργεί στην ιστοσελίδα του Δήμου (δείτε εδώ).

Προσκεκλημένοι επιχειρηματίες της πόλης, καταναλωτές αλλά και πολλοί περαστικοί ήρθαν σε επαφή με τις δυνατότητες που προσφέρει το Ψηφιακό Εμπορικό Κέντρο, τόσο στους καταστηματάρχες της πόλης, όσο και στους πελάτες τους. «Πρόκειται για μια καινοτόμα, εντελώς δωρεάν παροχή του Δήμου προς όλους τους επιχειρηματίες του κέντρου» ανέφερε ο Αντιδήμαρχος Ανάπτυξης, Πέτρος Λεκάκης, ο οποίος χαιρέτισε τη διοργάνωση.

Να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο του Προγράμματος Storm Clouds θα υλοποιηθούν ακόμη η πλατφόρμα Crowdfunding για το κοινωνικό καλό, στην οποία θα συγκεντρώνονται χρήματα για κοινωνικές και φιλανθρωπικές ανάγκες, καθώς και μια ακόμη εφαρμογή για την προώθηση της εικόνας της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού, που θα δίνει έμφαση σε συγκεκριμένες κατηγορίες τουριστών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ