Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Χωρίς οδηγούς το μετρό της πόλης, στόχος να είναι έτοιμο το 2020

Ξεκινούν και πάλι τη Δευτέρα οι εργασίες - Τι θα γίνει με τη στάση της Βενιζέλου, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό, Γ. Μυλόπουλο

Την προσεχή Δευτέρα θα ξεκινήσει και πάλι «δουλειά» ο μετροπόντικας στη Θεσσαλονίκη! Σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε ο νέος πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, στόχος είναι η βασική γραμμή, από τη Νέα Ελβετία μέχρι το σιδηροδρομικό σταθμό, να έχει ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2020. Ο κ. Μυλόπουλος αναφέρθηκε και στις τεχνολογικές δυνατότητες που θα έχει το Μετρό της Θεσσαλονίκης αλλά και στο χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί, ώστε να αδειάσει η πόλη από τις λαμαρίνες.

Πιο συγκεκριμένα, στις δηλώσεις που έκανε στον 102fm του ΡΣΜ της ΕΡΤ3, ο κ. Μυλόπουλος είπε ότι μέσα στο 2017, η Θεσσαλονίκη θα απελευθερωθεί σημαντικά από τις λαμαρίνες που την «πνίγουν», καθώς σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα πρέπει έως το 2017 να έχουν τελειώσει τα έργα του πολιτικού μηχανικού, δηλαδή τα κατασκευαστικά έργα, που καταλαμβάνουν αρκετά σημεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.

«Το μετρό μετά από περίπου 1,5 χρόνο που είχε πρακτικά σταματήσει, ξαναρχίζει να εργάζεται. Όλα τα εργοτάξια ζωντανεύουν. Στόχος μας είναι η βασική γραμμή του, από τη Νέα Ελβετία μέχρι το σιδηροδρομικό σταθμό, να έχει ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2020», τόνισε.

Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, είπε ακόμη πως η καθυστέρηση του έργου, θα έχει ως αποτέλεσμα το Μετρό της Θεσσαλονίκης να είναι πιο σύγχρονο από το Μετρό της Αθήνας, που έγινε πριν αρκετά χρόνια. Συγκεκριμένα, στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, τους οδηγούς θα αντικαταστήσουν οι υπολογιστές. «Θα είναι το καλύτερο Μετρό, γιατί θα είναι το πιο σύγχρονο και θα οδηγείται με αυτοματισμούς και με οδηγό έναν υπολογιστή», είπε ο κ. Μυλόπουλος, προσθέτοντας ότι «η καλή πορεία του έργου εξαρτάται από τη Θεσσαλονίκη. Τα έργα δεν 'κολλάνε' σε τεχνικά ζητήματα, αλλά σε κοινωνικές αντιδράσεις. Το έργο θα γίνει εφόσον εμείς ως Αττικό Μετρό πείσουμε ότι είναι καλό και πρέπει να γίνει».

Σε ερώτηση σχετικά με την εμπλοκή με τη στάση της οδού Βενιζέλου και τις αρχαιότητες που εντοπίστηκαν, έκανε λόγο για «μεγάλο αγκάθι», στο οποίο, όμως, όπως είπε βρέθηκε μια βελτιωμένη λύση με τη σύμφωνη γνώμη αρχαιολόγων και δήμου Θεσσαλονίκης, και για το λόγο αυτό η Αττικό Μετρό προχωρά στη σύνταξη σχετικής αρχιτεκτονικής μελέτης και χρηματοδότηση με 25 εκατομμύρια ευρώ για αρχαιολογικές ανασκαφές κατά μήκος της συγκεκριμένης γραμμής. Ο συγκεκριμένος σταθμός, θα γίνει κάτω από τις αρχαιότητες, χωρίς να πειραχτεί τίποτα. Θα υπάρχουν σκάλες στην άκρη των αρχαιοτήτων για να κατεβαίνουν στο Μετρό και θα δίνεται η δυνατότητα στους επιβάτες να βλέπουν ένα «ζωντανό» μνημείο, είπε ο κ. Μυλόπουλος.

Επίσης, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό έκανε λόγο και για αναγκαιότητα απασχόλησης εξειδικευμένου προσωπικού, επαναλαμβάνοντας ότι μέσω του αναδόχου εργολάβου θα προσληφθούν το επόμενο χρονικό διάστημα τουλάχιστον χίλια άτομα με συμβάσεις ορισμένου χρόνου.

Ακούστε αναλυτικά τις δηλώσεις του Γ. Μυλόπουλου:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ