Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Στην αγγλική αγορά στοχεύει ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής

Τις ομορφιές του τόπου ανακάλυψαν 5 Βρετανοί bloggers

Σε μία ακόμη στοχευμένη δράση προχώρησε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προκειμένου να προβάλλει τον προορισμό περαιτέρω στην αγγλική αγορά. Αυτή τη φορά συνεργάστηκε με τον 2ομεγαλύτερο Tour Operator της Αγγλίας, την Jet2 και οργάνωσε με εξαιρετική επιτυχία ένα press trip με 5 Βρετανούς bloggers στις 4-8 Ιουνίου 2024.

Αυτή η πρωτοβουλία αποτελεί ένα ακόμα ορόσημο σε μια συνεργασία που ανθίζει από το 2018, με στόχο την ανάδειξη της ασύγκριτης ομορφιάς και της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς της Χαλκιδικής σε ένα ευρύτερο βρετανικό κοινό.

Η συνεργασία μεταξύ του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής και της Jet2 έχει συμβάλει σημαντικά στην ετήσια αύξηση του αριθμού των Βρετανών επισκεπτών στη Χαλκιδική. Το συγκεκριμένο δημοσιογραφικό ταξίδι αποτελεί μια στρατηγική προσπάθεια για περαιτέρω ανάδειξη και αύξηση της αναγνωρισιμότητας των πολυάριθμων αξιοθέατων και μοναδικών εμπειριών που προσφέρει η Χαλκιδική.

xalkidiki2.jpg

Το press trip σχεδιάστηκε προσεκτικά με γνώμονα την συνολική εμπειρία των bloggers εμπλουτισμένο με εμπειρίες που αναδεικνύουν όλα εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν τη μοναδικότητα του τουριστικού του προϊόντος της Χαλκιδικής και εντείνονται πέρα από το κλασικό μοντέλο «ήλιος και θάλασσα». Το πρόγραμμα περιλάμβανε ξεναγήσεις στα κύρια πολιτιστικά μνημεία της Χαλκιδικής: το ανακαινισμένο Σπήλαιο των Πετραλώνων, τα Αρχαία Στάγειρα και την Αρχαία Όλυνθο, βόλτα σε παραδοσιακούς οικισμούς όπως την Άθυτο, την Αρναία και την παλιά Νικήτη, γευσιγνωσίες μελιού και κρασιού, βιωματικές δραστηριότητες σε τοπικές αγρό-διατροφικές μονάδες και φάρμες, χαλάρωση και μπάνιο στα κρυστάλλινα νερά της Χαλκιδικής. Καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, οι bloggers απόλαυσαν την εξαιρετική γαστρονομία της Χαλκιδικής, με φρέσκα θαλασσινά, τοπικά προϊόντα και παραδοσιακές ελληνικές συνταγές.

Το πιο σημαντικό ήταν ότι οι Άγγλοι bloggers είχαν την ευκαιρία όχι μόνο να εξερευνήσουν και να απολαύσουν τη Χαλκιδική, αλλά και να μοιραστούν τις αυθεντικές τους εμπειρίες με τους ακολούθους τους, ενισχύοντας έτσι τη φήμη της Χαλκιδικής ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού.

"Είμαστε ενθουσιασμένοι που φιλοξενήσαμε αυτούς τους διακεκριμένους bloggers και που τους δείξαμε τα καλύτερα που έχει να προσφέρει η Χαλκιδική," δήλωσε ο Γρηγόρης Τάσιος, πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής. "Η μακροχρόνια συνεργασία μας με την Jet2 συνεχίζει να αποδίδει καρπούς, και είμαστε σίγουροι ότι αυτή η πρωτοβουλία θα προσελκύσει ακόμα περισσότερους Βρετανούς τουρίστες στην όμορφη περιοχή μας." 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λήγει τα μεσάνυχτα η προθεσμία αιτήσεων για τους 27 βρεφονηπιακούς σταθμούς της ΔΥΠΑ
Οι ιδιόκτητοι βρεφονηπιακοί σταθμοί της ΔΥΠΑ λειτουργούν από 1/9 έως 31/7 και απευθύνονται σε βρέφη-νήπια από 6 μηνών έως 4 ετών
Λήγει τα μεσάνυχτα η προθεσμία αιτήσεων για τους 27 βρεφονηπιακούς σταθμούς της ΔΥΠΑ