Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Βραβεύτηκε η Β' ΜΕΘ του Παπανικολάου - Για τις μεταμοσχεύσεις
Το βραβείο έλαβαν η συντονίστρια διευθύντρια της Β’ ΜΕΘ, Χριστίνα Ιασωνίδου, η παθολόγος-εντατικολόγος Μαρία Σίλελη και η συντονίστρια μεταμοσχεύσεων...
Θεσσαλονίκη: Βραβεύτηκε η Β' ΜΕΘ του Παπανικολάου - Για τις μεταμοσχεύσεις
Πρωτιά για μαθητές από Θεσσαλονίκη – Κέρδισαν σε αγώνες ρητορικής
Μαθητές του 1ου Πρότυπου ΓΕΛ «Μ. Ανδρόνικος» κατέκτησαν την 1η θέση στους Διασχολικούς Αγώνες Ρητορικής για Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία
Πρωτιά για μαθητές από Θεσσαλονίκη – Κέρδισαν σε αγώνες ρητορικής